De gemeente Amsterdam zoekt vier casemanagers tijdens de implementatie van de hervorming van de verzuimaanpak. De gemeente gaat in 2022 een hervorming van de verzuimaanpak implementeren. Deze hervormingen zijn op hoofdlijnen gedefinieerd. Tijdens de implementatie moeten de hervormingen verder worden geconcretiseerd en geïmplementeerd. De hervormingen hebben impact op de werkgeversrol die vanuit het lijnmanagement vervuld wordt en op de dienstverlening van P&O ter ondersteuning van de werkgeversrol. Een van de diensten van P&O is het leveren van casemanagement. Tijdens de implementatie van de hervormingen heeft Amsterdam behoefte aan extra capaciteit casemanagement.
Directie Personeel en Organisatie is de businesspartner van directies en management in de lijnafdelingen van de gemeente Amsterdam. Directie P&O is opdrachtgever voor de hervorming van de verzuimaanpak. De casemanagers worden ingezet vanuit het implementatie-team onder leiding van de overall projectleider en de teammanager Vitaliteit.
Werkzaamheden
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/
Directie Personeel en Organisatie is de business partner van directies en management van de gemeente Amsterdam. Wij ondersteunen en adviseren de directies en het management bij hun opgave voor de stad. Onze bekwame, innovatieve en gedreven collega's zetten zich met de juiste en kwalitatief goede P&O-dienstverlening in voor de stad. In team Vitaliteit werken collega's met expertise op het gebied van verzuim, arbo, agressie- en geweld, bedrijfsmaatschappelijk werk, vitaliteit en werkgeluk.
z.s.m
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 4.500 tot maximaal € 6.300 bruto per maand op basis van 40 uur. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).
Overige informatie in verband met Corona
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.