De afdeling Fiets & Garage, onderdeel van de directie parkeren, maakt een ontwikkeling door waarin we van 'zelf doen' naar werken op regie gaan. Daarnaast zijn de afdelingen fiets & garage in 2021 samengevoegd tot één afdeling Fiets & Garage. De samenvoeging is een feit op 'papier' maar de daadwerkelijke integratie van beide onderdelen staat nog aan het begin. De afdeling heeft in de afgelopen jaren grote stappen gezet om stallingen en garages op een uniform kwaliteit- en service niveau te brengen zodat de gebruiker een goede klantreis kan worden geboden. Ook voor de komende periode liggen er nog diverse opdrachten waarvoor binnen de lijn onvoldoende capaciteit en kennis aanwezig is om hier adequaat uitvoering aan te geven. Daarom zijn wij op zoek naar een implementatie manager die de volgende taken kan uitvoeren:
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/
De afdeling Fiets & Garageparkeren (F&G) is onderdeel van de directie Parkeren. De afdeling bestaat uit 42 vaste FTE en een flexibele schil vanuit detachering en inhuur. in 2021 zijn de afdelingen Fietsenstallingen en Garageparkeren gefuseerd tot één afdeling. de afdeling F&G heeft de laatste jaren en flinke professionaliseringsslag gemaakt op diverse vlakken zoals beheer en onderhoud, IV en ICT omgeving, technische installaties en parkeermanagement systemen. Vanaf begin 2022 bevindt de afdeling zich in een verandertraject waarin een omslag plaats vindt van zelf uitvoeren naar werken op regie. Je komt in een omgeving waar medewerkers hart voor de zaak hebben, zoeken naar oplossingen en belang hechten aan werken aan een mooie en goede beleving voor de gebruiker
z.s.m
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan.
Overige informatie in verband met Corona
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.