De Dag van de Migratieketen is voor en door medewerkers en bestuurders van de migratieketen en hun stakeholders (publieke en private partijen, maatschappelijke organisaties). De migratieketen bestaat uit veel partijen. Daarbij gaat het om het DG Migratie (ministerie van Justitie en Veiligheid), de Immigratie- en Naturalisatiedienst, het Centraal orgaaan Opvang Asielzoekers en de Dienst Terugkeer en vertek. Deze vier vormen samen de zgh. kleine keten. De keten wordt gecompleteerd door organisaties zoals de politie, de Kmar, het ministerie van Buitenlandse Zaken, het ministerie van Sociale Zaken. De volledige migratieketen staat bekend onder de naam brede of grote migratieketen. Tegelijk met de projectleider vindt er ook inhuur van een projectsecretaris plaats. De gemiddelde tijdsbesteding van de projectleider is 25 uur per week. Bij aanvang van het project en in aanloop naar het evenement kan het aantal werkuren hoger zijn. De migratieketen organiseert jaarlijks de Dag van de Migratieketen voor ongeveer 750 deelnemers. Dit jaar is er intern JenV geen projectsecretaris beschikbaar. Daarom wordt er nu extern ingehuurd. De projectsecretaris is verantwoordelijk voor het het ondersteunen van de projectleider (eveneens extern) en het projectteam (ongeveer vijf leden, elk voor 0,2 fte) en zorgt voor goede archivering van stukken. De projectsecretaris moet goed kunnen samenwerken, plannen, organiseren en processen bewaken. Het Bureau Protocol en Evenementen van het ministerie van Justitie en Veiligheid (BP&E) is betrokken voor logistieke ondersteuning van het evenement zelf (o.a. inhuur evenementenlocatie).
z.s.m
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Overige informatie in verband met Corona
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.