Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden (VGGM) werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week aan publieke veiligheid en gezondheid. Wij zijn de Brandweer, GGD, Ambulancezorg, GHOR en Veilig Thuis in de regio Gelderland Midden en staan 24/7 klaar voor onze ruim 660.000 inwoners uit de 15 gemeenten. www.vggm.nl.
Het team Facility bestaat uit een adviseur, 2 coördinatoren gebouwbeheer, een coördinator voorraadbeheer (tijdelijke functie ivm corona), een ondersteunend medewerker facility, 3 technisch medewerkers en 3 kantinemedewerkers. Het team staat midden in de organisatie en werkt voor de brandweer, ambulancezorg, GGD, GHOR en Veilig Thuis. Het team bestaat uit zelfstandig werkende professionals op het eigen vakgebied die hun eigen verantwoordelijkheid kennen en nemen. Zij zijn een hecht team. VGGM gebruikt een groot aantal gebouwen. We hebben te maken met verschillende eigendomsvormen; van eigendom tot huur tot gebruiksovereenkomsten. De komende jaren staan een aantal huisvestingsprojecten op de agenda. Dit varieert van het realiseren van een nieuwe ambulancepost in de regio tot het herhuisvesten van een aantal kantoorfuncties, tot het in overleg met de betreffende gemeente realiseren van een nieuwe brandweerpost.
Je begeleidt de betreffende afdeling met alle stappen die gezet moeten worden in het project. Maar het kan ook zijn dat je gevraagd wordt een meer facilitair gericht project op te pakken. Wat voor een project het ook is, jij haakt de juiste mensen aan in je projecten waarmee je draagvlak creëert in de organisatie.
Verantwoordelijkheden:
dinsdagmiddag 28 juni a.s
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Overige informatie in verband met Corona
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.