Het Kadaster is bezig met de aanbesteding van een nieuwe arbodienstverlener. Op 21 oktober is de aanbesteding voor de Arbodienstverlening gepubliceerd. Als projectmanager van de implementatie van de arbodienstverlening zorg je ten eerste dat de aanbesteding succesvol wordt afgerond. Daarnaast gaat een groot deel van jouw tijd, aandacht én enthousiasme op aan de implementatie van het contract met de arbodienstverlener aan wie de opdracht wordt gegund. Je zorgt dat de implementatie goed verloopt, van A tot Z. Dit betekent onder andere dat je het aanbestedingsteam functioneel aanstuurt en afstemming en draagvlak creëert bij verschillende interne stakeholders in de organisatie, zowel binnen als buiten de directie P&O. Je hebt contact met de OR om instemming te verkrijgen op de gunning van het contract aan de arbodienstverlener. Ook zorg je waar nodig voor overdracht van dossiers en medische gegevens en zorg je dat alle betrokkenen in de organisatie goed kunnen werken met alle onderdelen van de arbodienstverlener aan wie de opdracht is gegund.
Daarnaast heb je een tweede opdracht, waarbij we je vragen om invulling en uitvoering te geven aan een plan van aanpak voor het terugdringen van het ziekteverzuim in onze organisatie. Ook vragen we je om richting en invulling te geven aan het voorkomen en beheersen van het ziekteverzuim. Zaken die hierbij onder andere jouw aandacht gaan vragen zijn het inzetten van adequate interventies voor preventie en curatie van ziekte verzuim, in een rol als procesmanager. Tenslotte geef je ons advies over het inbedden van deze taken in de organisatie wanneer jouw taak als projectmanager erop zit.
Je bent een ervaren projectmanager binnen het vakgebied HRM. Het is een flinke pré als je daarnaast ervaring hebt met verandermanagement in grote organisaties. De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn
Het Kadaster registreert en verstrekt gegevens over de ligging van vastgoed in Nederland en de daarmee samenhangende rechten, zoals eigendom en hypotheek. Als zelfstandig bestuursorgaan is dat onze wettelijke taak. Onze gegevens bieden houvast bij het onderzoeken van maatschappelijke vraagstukken, of het nu gaat om de beste route voor een nieuwe snelweg, actuele ontwikkelingen op de woningmarkt of het in beeld brengen van leegstand.
8 januari as.
Overige informatie
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.