Sinds 1 januari 2011 werken beide gemeenten intergemeentelijk samen op het gebied van HR. Deze samenwerking is destijds ontstaan op basis van een managementadvies naar aanleiding van een uitgebreid onderzoek, gericht op een verbeterde samenwerking tussen beide gemeenten.
Het doel was om vanuit één gezamenlijk P&O-team de gemeentelijke ambities beter te kunnen faciliteren en realiseren. Uniformiteit, concernsturing en de kracht van samenwerking (“1 + 1 = 3”) stonden daarbij centraal, met ruimte voor maatwerk en couleur locale.
In september 2023 is de samenwerking herijkt en zijn aanpassingen doorgevoerd in de aansturing en bezetting. Sinds 2024 is deze nieuwe inrichting van kracht. Hoewel de invoering van de teamleider HR en de verbeterde samenwerking tussen het HR-advies- en het PSA-team een eerste stap voorwaarts heeft betekend, constateren we inmiddels dat de samenwerking nog steeds niet het gewenste niveau heeft bereikt. We zien:
Onder jouw aansturing gaat het projectteam in een relatief korte periode aan de slag om dit te verbeteren.
Werken bij de gemeente Gemert-Bakel betekent werken bij een professionele organisatie in de Brainportregio waar een prettige sfeer heerst en je jouw betrokken collega’s snel leert kennen. Wij bieden aandacht voor jou als persoon en hiermee uiteraard ook jouw ontwikkeling. Naast onze prima arbeidsvoorwaarden faciliteren wij jou in een goede balans tussen werk en privé.
We vinden het belangrijk dat je als medewerker prettig kunt werken binnen onze gemeente, dit doen we door te zorgen voor een fijne werkplek. Naast moderne kantoortuinen, hebben we een sfeervol werkcafé waar je informeel kunt vergaderen en jouw collega’s ontmoet tijdens de lunch. Ben jij tijdens jouw pauze liever buiten? Geniet dan van ons schitterende kasteel en loop zo de natuur in aan de overkant van ons mooie gemeentehuis midden in het sfeervolle centrum van Gemert.
n.t.b.
Overige informatie
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.