Inkoopadviseur

40824
Opdrachtnummer
40824
Opdrachtgever
Samenwerkingsorganisatie de Wolden Hoogveen
Datum
24 November 2025 tot 24 Mei 2026
Uren per week
voor 24 Uur per week.
Status
Open
Regio
Drenthe
Functie type
Inkoop & Facilitair
Sluitingsdatum
4 November 2025
Verlengingsopties
1x3 maanden
Opdracht type input
ZZP, Detachering

Samenwerkingsorganisatie de Wolden Hoogveen

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Hoogeveen

Introductie
Voor de Samenwerkingsorganisatie de Wolden Hoogveen zijn wij op zoek naar een Inkoopadviseur.
Opdracht inhoud

Het oppakken en uitvoeren van lopende en nieuwe aanbestedingen; meervoudig onderhands en Europees, zodanig dat het inkoopteam zich kan bezighouden met de verdere verankering van de inkoopfunctie in de organisatie. Daarbij gaat het onder ander om de volgende aanbestedingen;

  • Audit ENSIA en Wpg audit
  • Hemelwaterstructuurplan Hoogeveen
  • Medische advisering
  • Medische advisering WMO
  • Aanbesteding meerjarig klein onderhoud riolering en aansluitingen
  • Aanbesteding meerjarig rioolreparatie + renovatie
  • Elektrische apparatuur voor opvanglocaties vluchtelingen
  • EA voor Ruinen en omstreken. (Het onderhouden van plantvakken en boomspiegels

Organisatie

Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten. We zijn centraal gelegen en goed bereikbaar, zowel met de auto als het openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.werkenbijdeswo.nl

Competenties

  • Zeer goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Proactief en resultaatgericht;
  • Samenwerkend;
  • Zelfvertrouwen en overtuigingskracht;
  • Ondernemende en klantgerichte instelling;
  • Secuur;
  • Harde werker/hoge mate van productiviteit.

Eisen en wensen

  1. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkoopadviseur bij een gemeente;
  3. Minimaal 10 meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen afgerond. Benoem deze aanbestedingen duidelijk individueel in het CV;
  4. Aantoonbare werkervaring met het aanhaken en overdragen van lopende aanbestedingen. Geef hiervan een duidelijk voorbeeld in het CV;
  5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als inkoopadviseur bij een gemeente;
  6. Minimaal 20 meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingen afgerond.
Gesprek

n.t.b.

Overige informatie

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever.

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.