Projectleider Beheer en Onderhoud

39800
Opdrachtnummer
39800
Opdrachtgever
Gemeente Apeldoorn
Datum
20 Oktober 2025 tot 20 Oktober 2026
Uren per week
voor 36 Uur per week.
Status
Open
Regio
Gelderland
Functie type
Inkoop & Facilitair, Projectmanagement
Sluitingsdatum
24 September 2025
Verlengingsopties
1x12 maanden
Opdracht type input
ZZP, Detachering

Gemeente Apeldoorn

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Apeldoorn

Introductie
Voor de Gemeente Apeldoorn zijn wij op zoek naar een Projectleider Beheer en Onderhoud.
Opdracht inhoud

Voel jij je thuis bij het brede werkveld van beheer en onderhoud van de openbare ruimte en wil jij je daarvoor inzetten? Schrik je niet van dagelijkse hectiek, zoek je afwisseling en uitdaging in je werk, dan komen we graag met jou in contact.

Je verantwoordelijkheden:

  • Het projectleiderschap bij enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen;
  • Het ondersteunen van de Inkoopadviseur bij aanbestedingen;
  • Het ondersteunen van de contractmanager;
  • Het plannen van het inkoopproject, al dan niet samen met de inkoopadviseur;
  • Het financiële aspect en voortgang van het inkoopproject bewaken;
  • Het aansturen van collega’s;
  • Het oplossen van eventuele problemen binnen een project;
  • De communicatie naar stakeholders van het project;
  • Het voeren van correspondentie en het verrichten van allerlei administratieve handelingen gerelateerd aan het inkoopproces.

Organisatie

Met bijna 170.000 inwoners zijn we de elfde gemeente van Nederland. En we groeien door naar 180.000 inwoners. Met zo’n 2.000 collega’s dragen we bij aan de strategische doelen van de organisatie: Apeldoorn versterken als gezinsstad, duurzaam en ondernemend Apeldoorn en een toeristisch toplandschap.

De samenleving verandert continu. Dat vraagt ook iets voor onze organisatie. We willen wendbaar blijven en daarbij in control zijn. Onze uitvoeringskracht vergroten en ons strategisch vermogen versterken. Dat is een mooie ambitie en vraagt om mensen die die ambitie willen waarmaken. Samen werken we aan het Apeldoorn van morgen! In onze organisatie werken we in vier thema’s waarbinnen de verschillende afdelingen opereren. De thema’s zijn Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke ontwikkeling en Dienstverlening & Bedrijfsvoering.

De vier kernwaarden van de gemeente Apeldoorn zijn: vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Ons vakmanschap wil zeggen dat onze kennis en kunde groot is. Onze innovatiekracht helpt ons om te kunnen reageren op de veranderingen om ons heen. Onze betrouwbaarheid blijkt uit het feit dat we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.

En tot slot zijn we stevig geworteld in de Apeldoornse samenleving en gaan we actief samenwerkingen aan met onze inwoners, ons bestuur, bedrijven, andere overheidsinstanties en natuurlijk ook binnen het stadhuis met elkaar. We weten dat we elkaar nodig hebben en dat bundeling van onze kennis, inzicht en visies op de toekomst leidt tot de beste oplossingen voor onze inwoners voor nu en voor later. We zien samenwerking ook niet als iets vrijblijvends. We investeren actief in samenwerkingen vanuit de overtuiging dat we samen meer kunnen bereiken dan alleen, en dat we samen ook verantwoordelijk zijn voor het eindresultaat.

Competenties

  • Daadkrachtig en intrinsieke motivatie;
  • Resultaatgericht en een optimaal streven naar samenwerking en op te leveren product;
  • Communicatief sterk;
  • In staat goede relaties op te bouwen met klanten en eigen collega’s;
  • Proactief en de durf verantwoordelijkheid te nemen;
  • Snel kunnen schakelen;
  • Snel ontbrekende kennis verwerven en bereid zijn om je hierin te verdiepen.

Eisen en wensen

  1. De kandidaat beschikt over een HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar via opleiding en/of relevante werkervaring.
  2. De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het inkoopproces binnen een organisatie.
  3. De kandidaat heeft basiskennis van de juridische richtlijnen op het gebied van inkoop bij gemeentelijke organisaties.
  4. De kandidaat heeft kennis op het gebied van Microsoft Office 365. De kandidaat heeft kennis van en/of affiniteit met het onderhoud van de openbare ruimte.
  5. De mate waarin de kandidaat aantoonbare kennis en/of affiniteit heeft met het onderhoud van de openbare ruimte. Dit kan blijken uit relevante opleiding, werkervaring, projecten of andere gerelateerde activiteiten.
  6. De mate waarin de kandidaat kennis heeft van de juridische richtlijnen op het gebied van inkoop bij gemeentelijke organisaties.
Gesprek

2 oktober as.

Overige informatie

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever.

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.