Projectsecretaris Circulair Ambachtcentrum Medel

39587
Opdrachtnummer
39587
Opdrachtgever
Avri
Datum
1 November 2025 tot 1 November 2026
Uren per week
voor 28 Uur per week.
Status
Open
Regio
Gelderland
Functie type
Secretaris en PMO
Sluitingsdatum
25 September 2025
Verlengingsopties
2x12 maanden
Opdracht type input
ZZP, Detachering

Avri

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Geldermalsen

Introductie
Voor de Avri zijn wij op zoek naar een Projectsecretaris Circulair Ambachtcentrum Medel.
Opdracht inhoud

Als projectsecretaris heb je kennis van het afvaldomein en ben je een onmisbare schakel binnen de projectorganisatie circulair ambachtscentrum. Je rol is cruciaal voor het plannen, organiseren en documenteren van het project. Daarnaast is je rol bij de financiële en personele planning ondersteunend en bewakend waarbij je zorgt dat deze processen soepel verlopen. Je zocht ervoor dat de projectmanager en het projectteam/ stuurgroep en het bouwteam de juiste informatie heeft.

Verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het documentbeheer/ projectdocumentatie, notuleert (project)vergaderingen.
  • Je werkt nauw samen met de projectmanager bij het opstellen van rapportages het bewaken van de planning(en) en het voorbereiden van presentaties. Daarnaast draag je zorg voor het efficiënt inplannen van vergaderingen en andere projectbijeenkomsten en het versturen van notulen, uitnodigingen en agendapunten.
  • Je verzamelt financiële gegevens en levert input voor financiële rapportages aan de projectmanager en de stuurgroep. Je ondersteunt de projectmanager bij het bijhouden uitputting projectbudgetten, signaleert en rapporteert afwijkingen. Daarnaast ben je alert op financiële risico’s zoals onverwachte kosten of onvoldoende budget. Je legt de risico’s vast in een risicoregister.
  • Je ondersteunt de projectmanager met het bijhouden van de capaciteitsplanning en urenregistratie intern personeel. Al met al ben je het aanspreekpunt voor het gehele projectteam en stuurgroep voor vragen over de planning, beschikbaarheid en afspraken en zorgt voor een soepel verloop van de dagelijkse werkzaamheden.

Organisatie

Avri is een regionaal opererend middelgroot overheidsbedrijf gericht op optimale service aan de burgers. Avri voert haar werk uit voor 8 gemeenten in Gelderland, die de regio Rivierenland vormen, vanuit de missie ‘‘Een schoner Rivierenland tegen lagere kosten’’. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte. Naast afvalbeheer legt Avri zich toe op het beheer van de openbare ruimte.

Het Rijksbrede programma Circulaire Economie ‘Nederland circulair in 2050’ werkt Avri aan de transitieopgave naar een Circulaire Economie. Dit betekent een nieuwe strategie; van de oude milieustraat naar een plek die inspeelt op de groeiende behoefte aan een circulaire economie en milieuvriendelijke oplossingen voor het hergebruiken, repareren en beter verwerken van grof huishoudelijk afval.

Avri maakt werk van een leefbare wereld waarin iedereen meedoet. Nu en morgen. Avri is meer dan een grondstofinzamelaar. We stellen een schone, duurzame en veilige leefomgeving centraal, waarin generaties van nu én de toekomst prettig leven en meedoen. We maken als specialisten waardevolle impact in de circulaire keten door 'HART’ samen te werken met inwoners en partners. Binnen Avri werken we continu aan onze eigen ontwikkeling en nieuwe manieren om een klimaatpositieve toekomst voor Rivierenland na te jagen.

Competenties

  • Analyse & Strategisch Inzicht
  • Samenwerken & Netwerken
  • Projectondersteuning & Advisering
  • Administratieve accuratesse
  • Communicatievaardigheden
  • Omgevingsbewustzijn & Politiek-bestuurlijke sensitiviteit
  • Projectmanagement & Resultaatgerichtheid

Eisen en wensen

  1. Aantoonbare werkervaring met bestuurlijk sensitieve dossiers (Benoem dit duidelijk in het cv);
  2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met projectondersteuning.
  3. Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een bestuurlijke werkomgeving met politieke invloeden (Benoem dit duidelijk in het cv);
  5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een (semi)overheid;
  6. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met advisering aan bestuur, MT en aanverwante stakeholders.
Gesprek

2 oktober as.

Overige informatie

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever.

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.