Adviseur dienstverlening en DIV (24-28 uur)

36923
Opdrachtnummer
36923
Opdrachtgever
Gemeente Heerde
Datum
9 Juni 2025 tot 31 December 2025
Uren per week
voor 26 Uur per week.
Status
Open
Regio
Overijssel
Functie type
Beleids en Adviesdiensten, ICT en IT
Sluitingsdatum
27 Mei 2025
Verlengingsopties
Ja, 2x 3 maanden.

Gemeente Heerde

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Heerde

Introductie
Voor de Gemeente Heerde zijn wij op zoek naar een Adviseur dienstverlening en DIV (24-28 uur).
Opdracht inhoud
  • Zelfstandig geef je uitvoering aan de opmaak van de jaarlijkse evaluatie van de servicenormen 2024. Je bereidt de bijstelling van de servicenormen voor het college voor;

  • Je coördineert het onderzoek naar de telefonische dienstverlening 2025;

  • Je evalueert de uitvoering van onze enquêtes naar de inkomende telefoongesprekken;

  • Je richt de monitor en het bijbehorende proces voor de inkomende telefoongesprekken in;

  • Je coördineert en adviseert over de inrichting van de kennisbank in ons nieuw zaaksysteem;

  • De Rekenkamer van Heerde heeft een onderzoek uitgevoerd naar de dienstverlening. Je coördineert en geeft uitvoering aan de acties zoals benoemd in het plan van aanpak;

  • Je adviseert en ondersteunt bij het ontwikkelen van een H2O dienstverleningsvisie binnen het samenwerkingsverband H2O (Hattem, Heerde en Oldebroek);

  • Je neemt plaats in de werkgroep ontwikkeling DIV proces. Jouw ervaring kunnen we goed gebruiken bij de ontwikkeling van dit DIV proces en de daaruit voortkomende gewijzigde taken en functieprofielen;

  • Tezamen met de senior medewerker van het KCC ben je aanspreekpunt en vraagbaak voor complexe aangeboden registraties en vragen op het gebied van zaakgericht werken;

  • Je draagt actief bij aan de profilering en positionering van het DIV-team (zijnde de DIV collega’s binnen de teams Publiekscentrum en Informatiemanagement);

  • Voor de DIV collega’s binnen het Publiekscentrum ben jij het 1e aanspreekpunt;

  • Bij afwezigheid van de senior medewerker KCC ben jij het 1e aanspreekpunt van het team Publiekscentrum;

  • Bij piekmomenten controleer je zo nodig de registraties van de DIV-medewerkers;

  • Bij piekmomenten registreer, routeer en archiveer je digitale en analoge informatie;

  • Je bent de verbindende schakel tussen de collega’s van het Publiekscentrum en de collega’s binnen het team Informatiemanagement.

Organisatie

De gemeente Heerde is een kleine gemeente. Daarom zijn de lijnen kort, de onderlinge betrokkenheid groot en de werksfeer goed. We stimuleren werkplezier en hebben aandacht voor elkaar. Je zult je hier snel thuis voelen!

We hebben ongeveer 215 medewerkers, verdeeld over 5 afdelingen. We werken in de gemeente als één geheel, over de grenzen van de afdelingen heen. Samenwerking staat centraal tussen de afdelingen, processen en projecten.

Competenties

  • Je bent communicatief sterk en beschikt over politieke sensitiviteit;
  • Je bent resultaatgericht en kan prima samenwerken;
  • Je hebt ervaring in een coördinerende rol en behoudt het overzicht;
  • Je toont een prettige balans tussen standvastigheid en flexibiliteit.
  • Je hebt oog voor de gemeentelijke diversiteit voor wat betreft de informatiebehoefte binnen de verschillende onderdelen.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  2. Je hebt aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied van dienstverlening en/of DIV/Informatiebeheer;
  3. Je beschikt over aantoonbare werkervaring als aanspreekpunt of coördinator;
  4. Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als DIV-medewerker binnen een gemeentelijke instelling;
  5. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem;
  6. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als DIV-medewerker.
Gesprek

14 juni as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.