Procesadviseur Project Zaakgericht Werken

36886
Opdrachtnummer
36886
Opdrachtgever
Gemeente Oldebroek
Datum
1 Juli 2025 tot 1 Januari 2026
Uren per week
voor 16 Uur per week.
Status
Open
Regio
Gelderland
Functie type
Beleids en Adviesdiensten
Sluitingsdatum
23 Mei 2025
Verlengingsopties
Ja, 3x 4 maanden.

Gemeente Oldebroek

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Oldebroek

Introductie
Voor de Gemeente Oldebroek zijn wij op zoek naar een Procesadviseur Project Zaakgericht Werken.
Opdracht inhoud

Als Procesadviseur draag je zorg voor het inrichten van het nieuwe Zaaksysteem en ben je verantwoordelijk voor:

  • Informatie verzamelen rondom beschikbare procesbeschrijvingen;

  • Inrichtingsvragen uitzetten;

  • Leiden van de sessies om te komen tot de vernieuwde inrichting;

  • Advisering aan en afstemming met inhoudsdeskundigen t.a.v. de inrichting verantwoordelijk voor terugkoppeling sessies en verdere afstemming met de coördinator Inrichting;

  • Waar nodig overleg over configuratie van zaaktypen en/of archiefinrichting in het systeem;

  • Behandelen verzoeken van afwijking van uniformiteit;

  • Toetsing van de inrichting;

  • Overdracht informatie en advisering aan andere rollen gedurende het implementatie traject.

Organisatie

H2O is een samenwerkingsverband tussen de gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek en hebben in dat kader een gezamenlijke visie. Met deze visie wordt richting en invulling gegeven aan een robuuste en beheersbare informatievoorziening voor de H2O gemeenten, met als doel: een geharmoniseerd applicatielandschap op basis van generieke processen. Naast de uitvoering van een aantal grootschalige projecten, waarbij de kernapplicaties en de datadistributie opnieuw worden aanbesteed en geïmplementeerd, wordt ook stevig gebouwd aan de organisatie-inrichting van de informatievoorziening en de IT-governance.

Competenties

  • Dienstverlenend;
  • Eigenaarschap;
  • Verbindend;
  • Flexibel;
  • Vakbekwaam;
  • Politieke antenne;
  • Netwerkvaardigheden;
  • Communicatief.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een aantoonbare afgeronde opleiding op wo bachelor niveau richting bestuurskunde;
  2. Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als procesadviseur bij een gemeente;
  3. Je beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als procesadviseur in de afgelopen 10 jaar op het gebied van Zaakgericht werken;
  4. Je hebt aantoonbare werkervaring als procesadviseur met het inrichten van Djuma bij een gemeente;
  5. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met het werken binnen een gemeentelijk samenwerkingsverband;
  6. Je bent aantoonbaar in het bezit van Prince2 certificaat;
  7. Je hebt aantoonbare werkervaring met informatiemanagement bij een gemeente.
Gesprek

28 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.