Functioneel Applicatiebeheerder Sociaal Domein

3494
Opdrachtnummer
3494
Opdrachtgever
Gemeente Nijkerk
Datum
19 April 2022 tot 18 Oktober 2022
Uren per week
voor 28 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Gelderland
Functie type
ICT en IT, Sociaal Maatschappelijk Domein
Sluitingsdatum
21 Maart 2022
Verlengingsopties
mogelijk maar nog niet bekend
Opdracht type input
ZZP

Gemeente Nijkerk

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Nijkerk

Introductie
Voor de Gemeente Nijkerk zijn wij op zoek naar een Functioneel Applicatiebeheerder Sociaal Domein.
Opdracht inhoud

Het initiëren en ondersteunen bij het optimale inrichten van de digitale registraties die gebruikt worden binnen het Sociaal Domein. Jij bent verantwoordelijk voor het beheer van o.a.:

  • Je zorgt voor een goede inrichting van de applicaties Suite voor het Sociaal Domein
  • Je bedenkt oplossingen voor gebruikersproblemen, oplossen van meldingen en incidenten;
  • Je plant, test en implementeert nieuwe versies en patches;
  • Je voert scripts uit voor nieuwe versies (in samenspraak met gebruikers en systeembeheer);
  • Je geeft instructies en training (gebruikersondersteuning);
  • Je bouwt en onderhoudt standaarddocumenten en maakt management/gebruikers rapportages door gebruik van Cognos;
  • Je bent verantwoordelijk voor het verstrekken en beheren van autorisaties volgens de geldende procedures;
  • Je bent verantwoordelijk voor de inrichting van het pakket op zaken als parameters, stuurgegevens, tabellen, processen, sjablonen, grootboek, koppelingen, etc.;
  • Je ziet toe op een juiste registratie van gegevens en gebruik van het pakket. Je maakt daarbij rapportages over de kwaliteit en integriteit van de gegevens;
  • Je hebt een proactieve rol in het continue verbeteren van de informatievoorziening en het gebruik en doet dit door verbeter- of wijzigingsvoorstellen;
  • Je treedt regelend en sturend op bij verstoringen en wijzigingen richting ICT en leveranciers en bewaakt deze;
  • Je geeft advies over ontwikkelingen en uitbreidingen;

Organisatie

Nijkerk is een groeiende gemeente. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

De organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Elke dag is anders, met collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Werk je bij ons dan kun je rekenen op, ruimte voor jouw talent en een uitdagende werkomgeving. Net als de gemeente is de organisatie ook flink in beweging; jouw ontwikkeling, loopbaan en opleidingen zijn bij ons net zo belangrijk als een goed gesprek met je leidinggevende en een fijne werksfeer.

Wij zijn regelmatig op zoek naar een enthousiaste en talentvolle professional die zich herkent in onze kernwaarden: eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je zelfstandig, ondernemend en flexibel.

Competenties

  • Teamplayer maar zelfstandig waar nodig
  • Pro-actief
  • Een sterk ontwikkeld logisch, abstract en analytisch denkvermogen
  • Plannen en organiseren
  • Oplossings- en resultaatgericht
  • Overtuigingskracht
  • Goede communicatieve vaardigheden

Eisen en wensen

  1. Je bent beschikbaar per uiterlijk 19 april 2022 voor 28 uur per week;
  2. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Applicatiebeheerder bij een gemeentelijke organisatie ;
  3. Je hebt aantoonbare werkervaring als Applicatiebeheerder Sociaal Domein;
  4. Je beschikt over een certificering Suite voor het Sociaal Domein en Suites voor het Sociaal Domain Applicatiebeheer;
  5. Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Applicatiebeheerder bij een gemeentelijke organisatie;
  6. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar als Applicatiebeheerder Sociaal Domein;
  7. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met de rapportagetool IBM Cognos;
  8. Je hebt aantoonbare werkervaring met het onderhouden en beheren van de applicatie Suite voor het Sociaal Domein en MDU;
  9. Je hebt aantoonbare werkervaring met SQL;
  10. Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
Gesprek

28 maart as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Overige informatie in verband met Corona  
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.