In verband met drukke werkzaamheden zoeken wij voor de algemene commissie bezwaarschriften tijdelijk een extra secretaris die flexibel, afhankelijk van het aantal bezwaarschriften, inzetbaar is.
Werkzaamheden:
De commissie werkt geheel digitaal (zaaksysteem ROXIT en ibabs). Kennis en affiniteit met deze systemen en een digitale werkwijze is noodzakelijk. De gemeente volgt de adviezen omtrent thuiswerken van het RIVM en het Rijk op. Dit houdt in dat de werkzaamheden grotendeels vanuit eigen huis uitgevoerd zullen worden. De hoorzittingen van de commissie vinden wel fysiek plaats op de woensdagavond op het Stadhuis van Zoetermeer.
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!
Bij de afhandeling van de bezwaarschriften maakt de gemeente gebruik van een externe Commissie Bezwaarschriften. Deze commissie adviseert over bijna alle onderwerpen (met uitzondering zaken uit het sociaal domein). De commissie onderzoekt het bezwaar. Betrokkenen krijgen de gelegenheid om hun standpunt uit te leggen in een hoorzitting. In de hoorzitting verzamelt de commissie informatie om een goed advies aan de gemeente uit te brengen. Die zittingen zijn openbaar, maar als betrokkenen liever een behandeling achter gesloten deuren willen, kan de commissie daartoe besluiten. Binnen de afdeling Juridische aangelegenheden en Bestuursondersteuning (JaBo) zijn er twee vaste secretarissen die deze commissie inhoudelijk ondersteunen.
23 maart as.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Overige informatie in verband met Corona
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.