Functioneel beheer (28-36 uur)

32428
Opdrachtnummer
32428
Opdrachtgever
Gemeente Deurne
Datum
2 januari 2025 tot 2 juli 2025
Uren per week
voor 32 uur per week.
Status
Open
Regio
Noord-Brabant
Functie type
Administratief en Officemanagement, ICT en IT
Sluitingsdatum
19 december 2024
Verlengingsopties
Ja

Gemeente Deurne

Adres

-

Postcode

-

Plaats

-

Introductie
Voor de Gemeente Deurne zijn wij op zoek naar een Functioneel beheer (28-36 uur).
Opdracht inhoud

Als functioneel beheerder ben jij de verbindende schakel tussen mensen, applicaties en processen. Je luistert naar gebruikers, begrijpt hun behoeften en optimaliseert applicaties om processen te ondersteunen. Je denkt out-of-the-box, herkent onderliggende vragen en houdt rekening met relevante wetten en werkprocessen. Je beheert en onderhoudt applicaties binnen het sociaal domein, waarbij je de kwaliteit waarborgt en bijdraagt aan hoogwaardige dienstverlening voor onze inwoners.

GR Peelgemeenten is een jonge, moderne organisatie die werkt met hedendaagse technologieën. Zo zijn al onze applicaties SAAS-gebaseerd, maken we gebruik van Microsoft 365 en hebben we belangrijke stappen gemaakt in datagedreven werken. Wat ons verder uniek maakt is dat we met 5 verschillende gemeenten in één applicatie werken. De uitdagingen binnen het sociaal domein vragen om doorontwikkeling van onze vak-applicaties zoals ZorgNed, Djuma en OnView. De focus ligt hierbij onder andere op het flexibel inrichten van de ZorgNed-applicatie, het inrichten van een hieraan gekoppeld inwonerportaal en het verder stroomlijnen van werkprocessen. Aan jou als functioneel beheerder de belangrijke taak om samen met collega's uitvoering te geven aan deze uitdagende taak.

JOUW TAKEN:

  • Binnen de applicatie ZorgNed ben je verantwoordelijk voor de leveranciersadministratie en beheer je contracten, leveranciers, tarieven, verplichtingen en maatwerkproducten. Daarnaast verzorg je foutafhandeling, procesinrichting en administratieve ondersteuning;

  • Je ondersteunt de gebruikers onder andere door het oplossen van meldingen en issues die gebruikers ervaren met de applicaties, zodat onze systemen soepel en efficiënt blijven werken;

  • Je beheert gebruikers en autorisaties in onze applicaties;

  • Je onderhoudt contact met ICT-leveranciers op operationeel niveau en je stuurt deze leveranciers aan op basis van de gemaakte afspraken en verstrekte opdrachten;

  • Je bent medeverantwoordelijk voor het plannen, testen en implementeren van updates en wijzigingen;

  • Je adviseert proactief over mogelijke verbeteringen en wijzigingen in de applicaties om de efficiëntie en effectiviteit van onze systemen te waarborgen;

  • Voor de applicatie OnView, fungeer je als eerste aanspreekpunt voor technische vragen, past workflows en briefsjablonen aan, communiceert wijzigingen met gebruikers en beoordeelt updates op impact in samenwerking met de kwaliteitsafdeling;

  • Je levert een bijdrage aan projecten gericht op de doorontwikkeling zoals bijvoorbeeld het verbeteren van processen en de implementatie van het inwonersportaal.

Competenties

  • Je bent klantgericht en beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt een uitstekend analytisch vermogen, bent proactief en gaat oplossingsgericht te werk;
  • Je bent een echte teamplayer en je vindt het leuk om samen met het team te werken aan diverse ontwikkelingen binnen het sociaal domein.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over HBO werk- en denkniveau bij voorkeur een relevante IT-opleiding of je hebt relevante werkervaring als beheerder leveranciers administratie in een sociaal domein applicatie of als functioneel beheerder;
  2. Je hebt ervaring als functioneel beheerder van een sociaal domein applicatie;
  3. Je beschikt over ervaring met de applicatie ZorgNed is een pré;
  4. Je bent goed op de hoogte van ontwikkelingen in je vakgebied.
Gesprek

Zsm na sluiting.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.