LET OP: LOCATIE ONBEKEND!
De meeste toeslaggerechtigden doen zaken met Toeslagen via de digitale kanalen. We willen ervoor zorgen dat het voor hen nog eenvoudiger wordt om hun zaken met ons te regelen, zodat ze zorgenvrij kunnen beschikken over hun toeslagen. We willen het ook zo simpel maken dat mensen heel snel en makkelijk wijzigingen door kunnen geven. Ze krijgen dan eerder waar ze recht op hebben én we voorkomen dat ze later te veel ontvangen voorschot moeten terugbetalen. Bovendien willen we de digitale dienstverlening aantrekkelijker maken voor mensen die nu nog niet op een digitale manier hun zaken met ons doen. Hoe meer mensen het digitaal lukt, hoe zelfredzamer zij zich voelen. En hoe beter we mensen kunnen helpen die nog niet digitaal zaken met ons kunnen doen. Op een aantal projecten is sterke coordinatie nodig: - De ontwikkeling van live chat. Live chat moet de eerste escalatiemogelijkheid voor burgers gaan vormen vanuit de digitale kanalen website en het burgerportal.
Het kanaal live chat vormt tevens een middel van waaruit Directie Toeslagen hoog-intensieve bedieningsbehoefte kan herkennen en over kan schakelen naar persoonlijker contact.
Taken & Verantwoordelijkheden De coördinator wordt breed ingezet, werkt nauw samen met het (beoogd) afdelingshoofd Digitale Dienstverlening en maakt onderdeel uit van het team Burgerinteractie en Dienstverlening.
Donderdag 19 december
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.