Coördinator digitale dienstverlening Senior Plus

32412
Opdrachtnummer
32412
Opdrachtgever
Belastingdienst
Datum
1 januari 2025 tot 31 januari 2025
Uren per week
voor 36 uur per week.
Status
Open
Regio
Utrecht
Functie type
ICT en IT, Projectmanagement
Sluitingsdatum
17 december 2024
Verlengingsopties
Mogelijk maar nog niet bekend

Belastingdienst

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Utrecht

Introductie
Voor de Belastingdienst zijn wij op zoek naar een Coördinator digitale dienstverlening Senior Plus.
Opdracht inhoud

LET OP: LOCATIE ONBEKEND!

De meeste toeslaggerechtigden doen zaken met Toeslagen via de digitale kanalen. We willen ervoor zorgen dat het voor hen nog eenvoudiger wordt om hun zaken met ons te regelen, zodat ze zorgenvrij kunnen beschikken over hun toeslagen. We willen het ook zo simpel maken dat mensen heel snel en makkelijk wijzigingen door kunnen geven. Ze krijgen dan eerder waar ze recht op hebben én we voorkomen dat ze later te veel ontvangen voorschot moeten terugbetalen. Bovendien willen we de digitale dienstverlening aantrekkelijker maken voor mensen die nu nog niet op een digitale manier hun zaken met ons doen. Hoe meer mensen het digitaal lukt, hoe zelfredzamer zij zich voelen. En hoe beter we mensen kunnen helpen die nog niet digitaal zaken met ons kunnen doen. Op een aantal projecten is sterke coordinatie nodig: - De ontwikkeling van live chat. Live chat moet de eerste escalatiemogelijkheid voor burgers gaan vormen vanuit de digitale kanalen website en het burgerportal.

Het kanaal live chat vormt tevens een middel van waaruit Directie Toeslagen hoog-intensieve bedieningsbehoefte kan herkennen en over kan schakelen naar persoonlijker contact.

Taken & Verantwoordelijkheden De coördinator wordt breed ingezet, werkt nauw samen met het (beoogd) afdelingshoofd Digitale Dienstverlening en maakt onderdeel uit van het team Burgerinteractie en Dienstverlening.

  • Doorontwikkeling van de website. Hoe krijgen we een website die voldoet aan onze wensen en eisen. Op gebied van user experience, proces, techniek en bezetting in expertises? Hoe zorgen we voor wendbaarheid en snelle adaptie van nieuwe gebruikerswensen?
  • De portal, de portal is the place to be voor de toeslaggerechtigden. Wij zien dit als de plek waar de burger al zijn zaken kan doen. Dat is nu nog niet het geval. Hoe komen we daar? Welke IV is daar voor nodig en hoe werken we aan toevoeging van de juiste functionaliteit?
  • Het samenspel tussen de digitale kanalen. Hoe laten we site en portal goed samenwerken voor een seamless flow voor de gebruiker. - Er is een road-map voor te ontwikkelen functionaliteit, hoe integreren we die vanuit 1 gedachtegoed?
  • En er is samenhang met de te ontwikkelen app en implementatie social media.

Competenties

  • Je beschikt over resultaatgerichtheid;
  • Je kan plannen en organiseren;
  • Je beschikt over goede organisatiesensitiviteit;
  • Je hebt mondelinge uitdrukkingsvaardigheid;
  • Je hebt schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  2. Je hebt minimaal 5 jaar ervaring bij de Rijksoverheid;
  3. Je bent in staat obv data insights verandering in de organisatie te brengen;
  4. Je hebt kennis van Safe/Agile systematiek;
  5. Je hebt ervaring heeft met de ontwikkeling van digitale dienstverlening binnen uitvoeringsorganisaties en de laatste stand van zaken kent op het gebied van digitale klantomgevingen;
  6. Je kan je visie goed onderbouwd verwoorden in schriftelijke notities en een stevig sparrings - partner kan zijn voor het management;
  7. Je kan overweg met een complex stakeholderveld en verandermanagement;
  8. Je bent in staat om strategische richtingen, scenario's en business cases te koppelen aan concrete stappen in de uitvoering en daar de organsiatie in mee kan nemen;
  9. Je beschikt over kennis en vaardigheden om data-analyse m.b.t. gebruik van en tevredenheid over de digitale kanalen (al dan niet met partners in de organisatie) weet te ontwikkelen en deze kan rapporteren en presenteren aan het management.
Gesprek

Donderdag 19 december

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.