Recordbeheerder

32300
Opdrachtnummer
32300
Opdrachtgever
Gemeente De Bilt
Datum
25 december 2024 tot 25 april 2025
Uren per week
voor 24 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Administratief en Officemanagement
Sluitingsdatum
11 december 2024
Verlengingsopties
Ja, 2x 3 maanden.

Gemeente De Bilt

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Bilthoven

Introductie
Voor de Gemeente De Bilt zijn wij op zoek naar een Recordbeheerder.
Opdracht inhoud

Registreren en verwerken poststukken, informatiestromen op orde brengen middels zaaksysteem. Je hebt een positieve instelling en kunt autonoom werken. Daarnaast denk je oplossingsgericht en toon je initiatief. Je hebt kennis van zaken én durft fouten te maken. Je kunt op een prettige manier aangeven bij collega’s dat werk verbetert kan worden en vindt het leuk om daarover uitleg te geven. En bovenal ben je gezellig in de omgang.

Organisatie

Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken.

Competenties

  • Digitaal vaardig;
  • Samenwerken;
  • Flexibiliteit;
  • Communicatief vaardig;
  • Dienstverlenend;
  • Energiek.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
  2. Je kan in de ochtenden, maandag t/m vrijdag, aanwezig zijn op locatie i.v.m. de fysiek post;
  3. Je hebt aantoonbare werkervaring met digitale dossiervorming;
  4. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met Zaaksysteem.nl;
  5. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het registreren en verwerken van poststukken;
  6. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met het coachen/begeleiden van (nieuwe)medewerkers;
  7. Je hebt aantoonbare werkervaring bij een gemeente.
Gesprek

16 december as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.