Fiscaal juridisch medewerker Belastingen (WOZ) (28-36 uur)

32295
Opdrachtnummer
32295
Opdrachtgever
Gemeente Purmerend
Datum
30 december 2024 tot 30 juni 2025
Uren per week
voor 32 uur per week.
Status
Open
Regio
Noord-Holland
Functie type
Finance, Juridisch
Sluitingsdatum
13 december 2024
Verlengingsopties
Ja, 1x 6 maanden.

Gemeente Purmerend

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Purmerend

Introductie
Voor de Gemeente Purmerend zijn wij op zoek naar een Fiscaal juridisch medewerker Belastingen (WOZ) (28-36 uur).
Opdracht inhoud

Kort omschreven is jouw taak het vervaardigen, controleren en redigeren van uitspraken in het kader van de Wet WOZ. Daarnaast help jij het team met het verbeteren van de processen en ondersteunt bij de coördinatie van het afhandelen. Dit doe jij samen met een aantal collega’s van het team Belastingen en de taxateurs op voornamelijk het gemeentehuis van Purmerend. Ben jij diegene die zelfstandig werkt en ons kan ondersteunen met de bezwaarafhandeling omtrent de WOZ waardes Purmerend? Dan ontmoeten wij jou graag!

RESULTAATAFSPRAKEN:

  • Uiterlijk 31-12-2025 zijn alle uitspraken verwerkt en verstuurd (in 2024 ongeveer 2300 stuks);

  • Binnen Gouw wordt er een verbeterd proces aangeboden (workflow, tekstblokken);

  • Er is een volledige administratie van alle binnengekomen bezwaren.

Organisatie

Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Competenties

  • Analytisch;
  • Nauwkeurig;
  • Klantgericht;
  • Communicatief vaardig.

Eisen en wensen

  1. Je bent aantoonbaar in het bezit van een diploma WOZ medewerker (SVM) of hoger;
  2. Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de met de afhandeling van WOZ bezwaarschriften en het vervaardigen van uitspraken;
  3. Je hebt aantoonbare ervaring met coördinerende taken binnen de WOZ en/of gemeentelijke belastingen;
  4. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met procesverbeteringen binnen de WOZ en/of gemeentelijke belastingen;
  5. Je hebt aantoonbare werkervaring met Gouw 7.
Gesprek

18 december as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.