Klantmanager Inkomen

32253
Opdrachtnummer
32253
Opdrachtgever
Uitvoeringsorganisatie BBS
Datum
23 december 2024 tot 23 april 2025
Uren per week
voor 36 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Administratief en Officemanagement, Werk en inkomen
Sluitingsdatum
10 december 2024
Verlengingsopties
Mogelijk, maar nog niet bekend.

Uitvoeringsorganisatie BBS

Adres

xxxx

Postcode

xxxx

Plaats

Utrecht

Introductie
Voor de Uitvoeringsorganisatie BBS zijn wij op zoek naar een Klantmanager Inkomen.
Opdracht inhoud

Als Klantmanager Inkomen maak je deel uit van een team van 23 personen, dat verantwoordelijk is voor Werk & Inkomen voor bijstandsgerechtigden uit Baarn, Bunschoten en Soest. De teams voeren de Participatiewet uit voor zowel doelmatigheid als rechtmatigheid. Als klantmanager Inkomen krijg je taken als:

  • Intakegesprek voeren met nieuwe klanten in samenwerking met de klantmanager Werk;

  • Aanvragen behandelen van klanten en niet-uitkeringsgerechtigden;

  • Met collega’s sparren over aanpak van begeleiding en aanvraag;

  • In projecten meedenken over optimale werkprocessen en -afspraken;

  • Met partijen, zoals het Sociaal team en Vluchtelingenwerk samenwerken aan een integrale aanpak;

  • Rapportages en beschikkingen maken in ons klantenvolgsysteem.

Organisatie

Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest. Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Competenties

  • kwaliteitsgericht;
  • klantgericht;
  • goede mondelinge- en schriftelijke communicatie.

Eisen en wensen

  1. Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager Inkomen bij een overheidsorganisatie;
  2. Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente;
  3. Je hebt aantoonbare werkervaring met Suite, geef aan waar deze werkervaring is opgedaan;
  4. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met het voeren van intakegesprekken binnen het sociaal domein;
  5. Je hebt aantoonbare werkervaring met behandelen van aanvragen levensonderhoud en aanvragen bijzondere bijstand;
  6. Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van SJD, MWD of Social Work.
Gesprek

Zsm na sluiting.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.