Ambtelijk secretaris welstandscommissie (12-16 uur)

32218
Opdrachtnummer
32218
Opdrachtgever
Omgevingsdienst regio Nijmegen
Datum
1 januari 2025 tot 30 juni 2025
Uren per week
voor 14 uur per week.
Status
Open
Regio
Gelderland
Functie type
Secretaris en PMO
Sluitingsdatum
13 december 2024
Verlengingsopties
2x6 maanden

Omgevingsdienst regio Nijmegen

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Nijmegen

Introductie
Voor de Omgevingsdienst regio Nijmegen zijn wij op zoek naar een Ambtelijk secretaris welstandscommissie (12-16 uur).
Opdracht inhoud

We zijn op zoek naar een ambtelijk secretaris adviescommissie welstand.

Wat ga je doen?

Je legt alle vergunningaanvragen (bouwen en monumenten) voor aan de welstandscommissie. Je verdiept je in de binnengekomen plannen en bereidt welstandvergaderingen zorgvuldig voor. Je neemt ook actief deel aan deze vergaderingen. Je verzorgt de agenda, nodigt bezoekers uit en verwerkt nieuwe adviezen nauwkeurig in het digitale zaakdossier.

Je ondersteunt hiermee de vergunningverleners. Jij bent de sleutel in het proces van de lopende vergunningaanvragen.

Verantwoordelijkheden Als secretaris draag je zorg voor de organisatie en ondersteuning van de bijeenkomsten van de welstandscommissie.

Daarnaast denk je actief mee over de toekomst van de welstandstoetsing en het verloop daarvan, na de invoering van de Omgevingswet, o.a. door het proactief verkennen van scenario’s om in te spelen op de Wkb en adequaat te voorzien in de verschuivende behoeften van onze opdrachtgevers.

Organisatie

De ODRN is één van de zeven Gelderse omgevingsdiensten en levert hoogwaardige kennis en expertise op het gebied van vergunningverlening, toezicht, handhaving en advies. Daarbij gaat het onder andere om taken op het gebied van milieu, bouwen, geluid, bodem en water.

Competenties

  • Je kan communiceren;
  • Je kan plannen en organiseren;
  • Je hebt een pragmatische ‘hands on’ mentaliteit;
  • Je hebt een hoog werktempo.

Eisen en wensen

  1. Je hebt een HBO werk- en denkniveau;
  2. Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring bij een omgevingsdienst.;
  3. Je dient te kunnen voldoen aan de kwaliteitscriteria 2.2 onderdeel 2b;
  4. Je hebt kennis van de Omgevingswet en de Wet kwaliteitsborging;
  5. Je kan vergunningen Wabo verlenen.
Gesprek

Zo spoedig mogelijk na sluiting

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.