Medewerker adresonderzoek (24-32 uur)

32215
Opdrachtnummer
32215
Opdrachtgever
Gemeente Apeldoorn
Datum
20 januari 2025 tot 19 juli 2025
Uren per week
voor 28 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Gelderland
Functie type
Overige
Sluitingsdatum
12 december 2024
Verlengingsopties
2x6 maanden

Gemeente Apeldoorn

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Apeldoorn

Introductie
Voor de Gemeente Apeldoorn zijn wij op zoek naar een Medewerker adresonderzoek (24-32 uur).
Opdracht inhoud

Verantwoordelijkheden Als medewerker adresonderzoek voer je de volgende taken uit:

  • Adresonderzoeken (melding, starten adresonderzoek, voornemen, besluiten, uitschrijven)
  • Coördineren van werkzaamheden binnen cluster adresonderzoek
  • Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek
  • Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres)
  • Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven)
  • Kamerbewoningspanden (periodiek eigenaren van kamerbewoningspanden aanschrijven)
  • Voorbereidende werkzaamheden voor BRP-toezichthouder (LAA, Vitale Vakantieparken, controle kamerbewoningspanden)
  • BAG (uitzoekwerkzaamheden)
  • Interne Overleggroep (BRP-toezichthouder, BAG, Sociaal Domein, wijkteam, wijkagent)
  • Verhuismutaties: Binnen verhuizingen, intergemeentelijke verhuizingen, emigratie

Van alle bovengenoemde taken is het beoordelen, behandelen en afhandelen van adresonderzoeken en de administratieve verwerking ervan het meest belangrijk.

Adresonderzoek doe je door middel van:

  • Analyseren van informatie uit diverse systemen en aanschrijven van betrokkenen.
  • Telefonisch contact leggen met burgers om de juiste adresinformatie te achterhalen, nemen van beslissingen bij het beëindigen van een dossier.
  • Telefonische beantwoording van vragen van burgers en/of collega’s.

Organisatie

Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!

Heb jij van nature een nieuwsgierige houding om zaken uit te zoeken en een sterk signalerend vermogen, dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Competenties

  • Je werkt gestructureerd;
  • Je bent communicatief en op schrift vaardig;
  • Je bent analytisch;
  • Je hebt signalerend vermogen;
  • Je bent besluitvaardig;
  • Je kan initiatief nemen.

Eisen en wensen

  1. Je hebt in de afgelopen vier jaar* minimaal twee jaar een functie beoefend binnen de afdeling Burgerzaken bij een gemeente, waarbij het uitvoeren van adresonderzoeken de kerntaak was en niet een taak binnen een verzameling van andere werkzaamheden. Voorgenoemde dient uit het CV te blijken;
  2. Je bent in de afgelopen vier jaar (teruggerekend vanaf datum van publicatie van deze uitvraag) minimaal 2 jaar werkzaam geweest binnen de afdeling Burgerzaken. Voorgenoemde dient uit het CV te blijken;
  3. Je hebt meer dan 5 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken binnen de afdeling Burgerzaken;
  4. Je hebt kennis van en ervaring met de volgende onderdelen:
    • Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres)
    • Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven)
    • Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek;
  5. Je hebt ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken.
Gesprek

Donderdag 19 december

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.