De kern van je werk bestaat uit het beoordelen en afhandelen van aanvragen. Je wordt daarnaast periodiek ingeroosterd als troubleshooter, waarbij je telefonisch voorkomende vragen van klanten afhandelt. Je werkt daarbij veel samen met collega’s, maar ook met externe partijen. Jij brengt deze verschillende disciplines bij elkaar om het maximale resultaat voor de klant te behalen.
Afhandelen van aanvragen levensonderhoud;
Voeren van (intake) gesprekken en afleggen van huisbezoek;
Verantwoordelijk voor een eigen caseload;
Verwerken van mutaties (caseloadbeheer);
Maken van rapportages en beschikkingen;
Uitvoeren van rechtmatigheidsonderzoeken.
HOE JE DIT DOET:
Je beoordeelt bijstandsaanvragen en verwerkt de aanvragen in PKO en Suite;
Je voert gesprekken met klanten en voert huisbezoeken uit;
Je beantwoordt vragen van klanten en instanties en zorgt voor een juiste afhandeling;
Je onderhoudt veelvuldig contact met partners zoals het WerkBedrijf en maatschappelijke organisaties in Nijmegen.
Team Nieuwe Klanten bestaat uit 17 klantmanagers en 6 participatiecoaches. Dit is een energiek team in ontwikkeling, waarin je mee mag denken over de uitvoering. Gedrevenheid en samenhorigheid zijn kenmerken die bij het team passen. Je begeleid klanten waarbij je de deze zo optimaal mogelijk ondersteunt naar zelfredzaamheid.
13 december as.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.