Project Management Ondersteuner

32182
Opdrachtnummer
32182
Opdrachtgever
Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI)
Datum
23 december 2024 tot 23 december 2025
Uren per week
voor 32 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Zuid-Holland
Functie type
ICT en IT, Secretaris en PMO
Sluitingsdatum
9 december 2024
Verlengingsopties
Mogelijk, maar nog niet bekend.

Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI)

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Den Haag

Introductie
Voor de Dienst Justitiële Inrichtingen (DJI) zijn wij op zoek naar een Project Management Ondersteuner.
Opdracht inhoud

Als Project management ondersteuner houdt je budgetten, planning, processen en voortgang in de gaten van diverse projecten met een ICT component binnen de NCTV. Je ondersteunt een of meerdere managers -samen met collega's - in de voortgang van projecten, handelt mails en post af, organiseert overleggen en verzamelt de vergaderstukken. Daarnaast bewaak je de voortgang van gemaakte afspraken en bewaak je ook de uitputting van de budgetten. Daarbij wordt je gevraagd te ondersteunen op facilitair gebied zoals zaalreserveringen , cateringaanvragen en het aanmelden van bezoekers. Ook het coördineren van de complexe informatiestromen behoort tot jouw taak.

JOUW TAKEN:

  • (agenda-) beheer rekening houdend met gestelde prioriteiten;

  • afhandeling van naar aard en inhoud verscheidene en uiteenlopende vragen, verzoeken en gesprekken m..bt. diverse projecten;

  • coördinatie van complexe informatiestromen;

  • informatieverstrekking van inhoudelijke/budgettaire en procedurele aard en administratieve en organisatorische processen;

  • verslaglegging, notuleren en uitwerking en opstellen stukken en verzorging correspondentie op globale aanwijzing;

  • administratieve, logistieke en organisatorische ondersteuning van algemene aard.

Organisatie

Het Bestuursdepartement van het ministerie van Veiligheid en Justitie bestaat uit de beleidsdirecties. Het Bestuursdepartement ondersteunt het ministerie onder meer op de volgende gebieden: bestuurlijke verhoudingen, bedrijfs- voering van de Rijksdienst, vreemdelingenzaken en het ondersteunen van de politieke en ambtelijke leiding. Ook de NCTV, NNO en Inspectie JenV maken onderdeel uit van het Bestuursdepartement. De digitale werkomgeving van het Bestuursdepartement kan worden onderverdeeld in twee typen; de reguliere werkplek en de beveiligde werkplek. De reguliere werkplekken van het Bestuursdepartement worden geleverd door SSC-ICT en voldoen aan de standaard die deze dienstverlener toepast binnen haar verzorgingsgebied. Eventueel maatwerk wordt hierbij zoveel mogelijk beperkt. De zogenaamde “specialties” binnen het bestuursdepartement, met name NCSC en NCTV, maken naast het reguliere netwerk gebruik van een eigen beveiligd netwerk en werkplek welke is toegespitst op de specifieke positie van deze onderdelen met bijbehorende behoeften. Met name deze specialties maken verhoudingsgewijs veel gebruik van ICT/AV professionals om de hoge standaard die wordt gesteld aan hun werkomgeving te garanderen. Gelet op het vertrouwelijke karakter van de primaire activiteiten van deze organisatieonderdelen wordt vaak een aanvullende screening van ingehuurde expertise verlangt.

Competenties

  • Communicatief vaardig;
  • Secuur;
  • Aanpassingsvermogen;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau;
  2. Je bent in het bezit van een diploma voor project management ondersteuning;
  3. Je beschikt over aantoonbare kennis en ervaring als project management ondersteuner;
  4. Je hebt aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van project ondersteunende werkzaamheden van projecten met een IV/ICT component in een vergelijkbare (overheids)organisatie als de NCTV;
  5. Je beschikt over aantoonbare kennis en ervaring met werken binnen een crisisorganisatie;
  6. Je hebt aantoonbare kennis- en ervaring binnen het veiligheidsdomein;
  7. Je bent in bezit van een geldige VGB A of bereid deze aan te vragen;
  8. Je hebt een aantal jaar ervaring als project manager ondersteuner;
  9. Je beschikt over een aantal jaar ervaring als project manager ondersteuner met IV/ICT component;
  10. Je hebt ervaring binnen een publieke sector.
Gesprek

Zsm na sluiting.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.