Door aanhoudende drukte op de afdeling Huisvesting en Services is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning. Er zijn diverse taken de afgelopen periode blijven liggen die jij gaat oppakken. Er is ruimte voor zowel een junior als een senior medewerker op inhuurbasis. Idealiter worden beide medewerkers vanuit hetzelfde bureau gedetacheerd en zijn zij op elkaar ingespeeld.
Programma Vastgoed en Huisvesting. Na de besluitvorming op het nieuwe vlekkenplan ga jij bijdragen aan de visievorming op de uitrol van dit vlekkenplan, het op te leveren product betreft een implementatieplan voor deze uitrol;
Uitvoeren aanbestedingstrajecten. Voorafgaand aan de aanbesteding/uitvraag stel je een visie op bestaande uit een analyse van de huidige contracten, aansluiting op de huidige markt en welke gap hier tussen zit. Afhankelijk van ontwikkelingen in onze organisatie, start je met het opstellen van een plan van eisen en de gunningscriteria. In de rol van projectleider/ vakinhoudelijk specialist ga je aan de slag met de volgende onderwerpen:
Europese aanbestedingen:
Schoonmaak en sanitaire artikelen;
Kantoorartikelen.
Meervoudig onderhandse aanbestedingen:
Correctief onderhoud op bouwkundige zaken en installaties;
Verhuisbedrijf;
Software scanstraat.
Enkelvoudige uitvragen:
Onderhoud automatisch hek op de gemeentewerf;
Afvalverwerking.
Verledden gebouw De Doelen. Je pakt de meervoudig onderhandse aanbesteding voor het vervangen van conventionele verlichting voor LED verlichting in bouwdeel A van het gebouw De Doelen op, op basis van het programma van eisen welke al beschikbaar is;
Verbouwing afdeling Publiekszaken. Op basis van de besluitvorming van het directieteam ga jij het schetsontwerp samen met de architect en te selecteren aannemer verder brengen naar een definitief ontwerp. Jij maakt dit project zover in orde dat het daarna overgedragen kan worden aan een collega van de gemeente Ede. We beogen de verbouwing in Q4 2025 te starten;
Beheerovereenkomst beveiligingsinstallaties implementeren. Deze overeenkomst start per 01 januari 2025 en vraagt implementatie. De werkzaamheden betreffen analyse van het contract, het opstellen van een contractsamenvatting, het inrichten van contractmanagement en de start van de uitvoering begeleiden.
18 december as.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.