Tactisch planner

31680
Opdrachtnummer
31680
Opdrachtgever
Reinigingsbedrijf Midden-Nederland
Datum
4 december 2024 tot 4 juni 2025
Uren per week
voor 36 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Administratief en Officemanagement
Sluitingsdatum
20 november 2024
Verlengingsopties
Ja, 2x 3 maanden.

Reinigingsbedrijf Midden-Nederland

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Utrecht

Introductie
Voor het Reinigingsbedrijf Midden-Nederland zijn wij op zoek naar een Tactisch planner.
Opdracht inhoud
  • Verantwoordelijk voor de lange termijn planning voor alle RMN vestigingen. Draagt zorg voor de totstandkoming van de jaarplanning en de doorvertaling van deze planning naar de maand- en weekplanning;

  • Efficiënte inzet van medewerkers, materieel en materiaal door middel van capaciteitsplanning, rekening houdend met fluctuaties in vraag en aanbod, seizoensgebonden variaties en operationele pieken;

  • Opstellen van een inzamelschema voor de diverse gemeenten en inhaaldagen voor feestdagen afstemmen met de vestigingen;

  • Opstellen van diverse forecasts, bijvoorbeeld voor de flexibele externe medewerkers, opleidingen ,vakantieperioden en evenementen. Verantwoordelijk voor de totstandkoming van de jaarforecast en de doorvertaling van deze forecast naar een capaciteitsplanning;

  • Opstellen en beheren van diverse roosters zoals zaterdagrooster, ADV, verlofroosters en roosters voor de gladheidperiode. Dit in afstemming met de teamcoaches;

  • Sparringpartner voor de onderhoudsplanning en zorgt dat deze optimaal aansluit aan het inzamelschema en de jaarplanning;

  • Input leveren aan de werkvoorbereider voor optimalisatie van inzamelroutes;

  • Nauw samenwerken met teamleiders en teamcoaches van de vestigingen;

  • Verantwoordelijk voor continue verbetering en optimalisering van de planningswerkzaamheden. Ontwikkelen, optimaliseren en beheren van het centrale planningssysteem;

  • Functionele aansturing collega planner(s) en neemt bij afwezigheid van de taken over van de allround planner.

Organisatie

RMN is in 2000 van start gegaan als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er 6 gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij de gemeenschappelijke regeling RMN. De zes gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het algemeen en dagelijks bestuur. Met ruim 180 collega’s in de binnen- en buitendienst bedienen wij zo’n 111.000 huishoudens.

Competenties

  • Flexibel;
  • Resultaatgericht;
  • Analytische vaardigheden;
  • Rapportage vaardigheden;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Conflicthantering;
  • Proactief.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau, in de richting van logistiek en/of supply chain;
  2. Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met tactische en/of strategische planningservaring binnen de afval inzameling;
  3. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met data-analyses en gebruik van Excel (of andere software zoals Power BI) voor capaciteitsvoorspelling en optimalisatie;
  4. Je hebt aantoonbare werkervaring met het opzetten van planningsstructuren en het managen van workforce planning;
  5. Je beschikt over minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afval branche;
  6. Je gebruikt je eigen laptop en mobiel;
  7. Je hebt aantoonbare werkervaring met planningsfuncties binnen de afvalinzameling of logistiek;
  8. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met het opzetten van personeelsplanningen en het managen van fluctuaties in personeelsbehoefte;
  9. Je hebt aantoonbare werkervaring met snel schakelen in een dynamische werkomgeving en om gaan met veranderende situaties;
  10. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met Analyseren en rapporteren ter ondersteuning van de besluitvorming en optimalisatie;
  11. Je hebt aantoonbare werkervaring met focus op het behalen van resultaten en het daadwerkelijk implementeren van verbeteringen in de planning.
Gesprek

26 november as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.