Salarisadministrateur

29924
Opdrachtnummer
29924
Opdrachtgever
Gemeente Horst aan de Maas
Datum
16 oktober 2024 tot 28 februari 2025
Uren per week
voor 24 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Limburg
Functie type
Administratief en Officemanagement, HRM, Werk en inkomen
Sluitingsdatum
25 september 2024
Verlengingsopties
Niet bekend

Gemeente Horst aan de Maas

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

-

Introductie
Voor de Gemeente Horst aan de Maas zijn wij op zoek naar een Salarisadministrateur.
Opdracht inhoud

Werkzaamheden

  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van de salarisadministratie.
  • Je volgt ontwikkelingen inzake de gemeentelijke rechtspositieregelingen en de sociale- en fiscale wetgeving en zet dit indien nodig om in acties.
  • Je richt je voortdurend op verbetering en vereenvoudiging van processen.
  • Je bent de inhoudelijke vraagbaak en hebt een adviesfunctie richting management, bedrijfsvoering en medewerkers op het gebied van salaris.
  • Je controleert verwerkte mutaties en het bruto-netto traject.
  • Je verzorgt de maandelijkse afdrachten en controleert eventuele rekeningoverzichten (ABP/Loonheffingen).
  • Je bent applicatiebeheerder voor de salarisapplicatie HR Core online en Payroll Gemal.

Er wordt gewerkt voor 3 locaties, waarbij hybride werken de uitzondering is. Gemeenten Gennep, Horst aan de Maas en Venray zoeken een salarisadministrateur Op Horst bij voorkeur op de donderdag, overige dagen in overleg.

Organisatie

Salarisadministrateur

24 uur per week

3 Noord-Limburgse gemeenten werken samen op het gebied van E-HRM.

Wil je werken in een dynamische omgeving die volop bezig is met samenwerking en de nieuwste ontwikkelingen? En ben jij diegene die anderen meeneemt en stimuleert in het realiseren van een adequate salarisadministratie in de breedste zin van het woord? Dan zoeken wij jou!

Hier kom je te werken als salarisadministrateur

Als salarisadministrateur werk je voor en bij de samenwerkende gemeenten Gennep, Horst aan de Maas en Venray. Deze drie gemeenten zijn volop in ontwikkeling om een samenwerking op gebied van HRM beheer te optimaliseren. Een goede basis op gebied van technische E-HRM staat reeds. Je gaat een belangrijk onderdeel uitmaken van een team waarbinnen salarisadministratie en functioneel beheer samen optrekken om de klant zo goed mogelijk te bedienen.

Hiervoor zijn de gemeenten zijn op zoek naar een salarisadministrateur die enerzijds het klappen van de zweep kent en die inhoudelijke technische vraagstukken oplost. Anderzijds is de salarisadministrateur in staat om partijen samen te brengen en een efficiënte, professionele, klantgerichte salarisadministratie op te zetten. De salarisadministrateur zal de vraagbaak zijn voor de drie gemeenten en intermediair voor de leverancier (Visma Raet) en Functioneel beheer.

Competenties

  • Je bent accuraat;
  • Je bent flexibel;
  • Je bent verantwoordelijk.

Eisen en wensen

  1. Je bent een enthousiaste en proactieve medewerker met HBO werk- en denkniveau;
  2. Je bent in staat om oplossingen te vinden voor, soms tegenstrijdige, belangen;
  3. Je bent accuraat en hebt een sterk analytisch vermogen;
  4. Je beschikt over aantoonbare ervaring als salarisadministrateur;
  5. Je hebt kennis van de CAO Gemeenten en het salarissysteem HR Core Online / Payroll Gemal is een pré, geen must.
Gesprek

Zo spoedig mogelijk na sluiting

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.