Als klantregisseur Wmo ga je in gesprek met inwoners met een ondersteuningsvraag. De ondersteuningsvragen die jij begeleidt, hebben voornamelijk een lichamelijke of psychogeriatrische grondslag. Je inventariseert de situatie zorgvuldig op alle levensgebieden en gaat op huisbezoek voor een verdiepend gesprek. Je onderzoekt samen met de inwoner de eigen kracht, je inventariseert de rol van het netwerk en bespreekt de mogelijkheden van de basisinfrastructuur in Soest. Je bepaalt welke aanvullende ondersteuning moet worden ingezet en hoeveel ondersteuning bijdraagt aan de oplossing. Ook heb je oog voor de mantelzorger en de ondersteuning die daarin eventueel nodig is. Dit alles leg je feitelijk en concreet vast in een gespreksverslag met plan van aanpak.
De naam zegt het al; als klantregisseur Wmo heb je een regisserende rol. Dit betekent, dat je het overzicht houdt en acteert daar waar dat nodig is om het gewenste resultaat te behalen. Je komt daarbij op verschillende levensgebieden uitdagingen tegen. Je schakelt de ondersteuning van een collega in daar waar je extra expertise nodig hebt om tot een gezamenlijk plan van aanpak te komen. Je overlegt met netwerkpartners, zorgaanbieders, leveranciers en andere externe partijen.
Werken voor de gemeente betekent werken voor onze 47.000 inwoners. Als gemeente ondersteunen we de samenleving op allerlei gebieden. Wij werken aan de leefbaarheid van onze gemeente en kijken daarbij naar de lange termijn. Op dit moment werken we o.a. hard aan de energietransitie voor een duurzame, toekomstbestendige gemeente. Ook bereiden we ons voor op de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Verschillende bouwprojecten zijn in ontwikkeling (zoals de transformatie van Soesterberg Noord, woningbouwlocatie Oude Tempel en de Dalwegvisie) en we stimuleren sporten met verschillende projecten.
Zsm na sluiting.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.