Functioneel Beheerder Domein Bedrijfsvoering (32-36 uur)

26332
Opdrachtnummer
26332
Opdrachtgever
Gemeente Alphen aan den Rijn
Datum
24 Juni 2024 tot 24 December 2024
Uren per week
voor 34 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Zuid-Holland
Functie type
Administratief en Officemanagement, ICT en IT
Sluitingsdatum
21 Mei 2024
Verlengingsopties
Ja, 2x 3 maanden.
Opdracht type input
ZZP, Detachering

Gemeente Alphen aan den Rijn

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Alphen aan den Rijn

Introductie
Voor de Gemeente Alphen aan den Rijn zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder Domein Bedrijfsvoering (32-36 uur).
Opdracht inhoud

In het team Functioneel Beheer werken we vanuit 5 inhoudelijke domeinen. Dit zijn zelforganiserende teams die zoveel mogelijk zelfstandig werken binnen hun eigen domein, onder coördinatie van een senior. Op dit moment zijn wij op zoek naar een Functioneel Beheerder die inzetbaar is in het Domein Bedrijfsvoering. Het Domein Bedrijfsvoering beheert de gemeente breed gebruikte applicaties van de gemeente, zoals het Zaaksysteem, MS Office 365, Motion, de iBabs vergadertool en de gemeentelijke website.

Binnen dit domein zijn we op zoek naar een ervaren Functioneel Beheerder die tijdelijk extra ondersteuning kan geven op het gebied van de Office 365 applicaties.

Werken als beheerder betekent gebruikersondersteuning, incidenten oppakken en afhandelen, updates begeleiden, etc. Jij bent een vraagbaak voor je eindgebruikers in je domein. Jij ondersteunt en adviseert onze collega's bij alle voorkomende vragen die zij tegenkomen in het gebruik van boven­genoemde applicatie. Je werkt samen met je collega beheerders binnen het domein, waarbij je kennis en ervaring deelt over inhoud van je werk en processen van je klantafdeling.

Wij zoeken een proactieve en energieke Functioneel Beheerder die het leuk vindt om de processen binnen de BVO te leren kennen. Door je dienstverlenende karakter ben je sterk in gebruikersondersteuning. Je verdiept je graag in nieuwe technologie en bent continu op zoek naar verbeteringen in de werkwijze van de organisatie, collega's en van jezelf. Je hebt onze kerncompetenties (resultaatgerichtheid, samenwerken en klantgerichtheid) hoog in het vaandel staan en bent bereid om soms net een stapje harder te lopen dan verwacht wordt.

Organisatie

De gemeenten Alphen aan den Rijn en Kaag en Braassem hebben hun krachten op het gebied van Informatisering en Automatisering (I&A) gebundeld in de Bedrijfsvoeringsorganisatie Rijn en Braassem (BVO). Uitgangspunt voor deze samenwerking is standaardisatie van de I&A dienstverlening, inclusief de bijbehorende standaardinrichting van de gemeentelijke werkprocessen en het daarbij passende applicatielandschap.

Je zit binnen een team met vakcollega’s en een teamleider. In dit geval zijn is dat het team Functioneel Beheer. Dit team ziet toe op de continue werking van onze centraal beheerde applicaties. Het oplossen van issues, het begeleiden van changes en gebruikersondersteuning zijn vast onderdeel van het werk van je team. Je team zorgt er samen met het team Beleid Regie en Informatievoorziening voor, dat ruim 1200 medewerkers elke dag goed kunnen werken.

Onderdeel van je team zijn de domeinen Bedrijfsvoering, Publieksdienstverlening, Sociaal Domein, Ruimtelijk Domein en het Generiek Domein. Binnen de BVO werk je verder regelmatig samen met de Servicedesk, de regiefuncties op de ICT processen, onze CISO en de informatieadviseurs.

Competenties

  • Je bent accuraat;
  • Je bent klantgericht;
  • Je bent zelfstandig;
  • Je kunt samenwerken;
  • Je bent proactief;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent energiek;
  • Je hebt zelflerend vermogen;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent leergierig.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
  2. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een overheidsorganisatie;
  3. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met, MS office 365;
  4. Je hebt aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in het domein Bedrijfsvoering;
  5. Je beschikt over aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder binnen een gemeentelijke instelling.
Gesprek

6 juni as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.