Projectmanagementbureau - Medior bouwmanager (34-36 uur)

Opdrachtnummer
25751
Opdrachtgever
Gemeente Amsterdam
Datum
1 juni 2024 tot 31 mei 2025
Uren per week
voor 35 uur per week.
Status
Open
Regio
Noord-Holland
Functie type
Bouw en Infra, Projectmanagement
Sluitingsdatum
6 mei 2024
Verlengingsopties
Mogelijk maar nog niet bekend

Gemeente Amsterdam

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Amsterdam

Introductie

Voor de Gemeente Amsterdam zijn wij op zoek naar een Projectmanagementbureau - Medior bouwmanager (34-36 uur).

Opdracht inhoud

Opdrachtomschrijving Als bouwmanager werk je voor de vakgroep Bouwmanagement en Maatschappelijk Vastgoed (BMV) binnen het PMB. Je werkt aan (her)huisvesting van: scholen, sportcomplexen, fietsparkeren, flexwoningen, cultuurgebouwen en gemeentelijke kantoren. Je begeleidt het hele proces van maatschappelijk vastgoed: voorbereiding, ontwerpmanagement, vergunningentraject tot aanbesteding en uitvoering van (ver)bouwprojecten. Hierbij houd je rekening met complexe omgevingsfactoren en tegenstrijdige belangen. Je denkt in mogelijkheden, waarbij de wensen en behoeften van de belanghebbenden centraal staan. Je werkt in een gemotiveerd en deskundig team van ca. 50 collega's. Je handelt integer en bent je bewust van de gevoeligheid van informatie van belanghebbenden. Je geeft leiding op basis van een heldere koers en gezag en stuurt mensen en processen aan.

Werkzaamheden Als bouwmanager: Geef je leiding aan bouw- en verbouwprojecten van maatschappelijk en gemeentelijk vastgoed; Ben je regisseur van het bouwproces; van voorbereiding, ontwerpmanagement en vergunningstraject, tot aanbesteding en uitvoering van (ver)bouwprojecten.

Organisatie

Gemeentelijke organisatie Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. Lees meer over de organisatiestructuur van de gemeente Amsterdam.

De opdrachtgever(s) De opdrachtgever(s) Het cluster Ruimte en Economie staat voor het creëren van de ruimtelijke en economische randvoorwaarden die nodig zijn om Amsterdam tot een sterke metropool uit te laten groeien. Dit doet het cluster vanuit opgaven in de ruimtelijke economische sector van zowel het college als ook de bestuurscommissies van de stadsdelen en met en voor de huidige en toekomstige bewoners, bedrijven en bezoekers. Zo is en blijft de stad goed bereikbaar, is Amsterdam duurzaam en biedt het alle mogelijkheden voor goede leefmilieus en optimale ontwikkeling van de economie. Belangrijk is dat er aandacht is voor alle schaalniveaus, van portiek tot de gehele metropool. Het Cluster Ruimte en Economie omvat 13 onderdelen met een grote diversiteit aan onderwerpen. Organisatieonderdeel Grond en Ontwikkeling geeft vorm aan de groei en ontwikkeling van Amsterdam en realiseert daarmee gemeentelijke doelstellingen op het terrein van gebieds- en vastgoedontwikkeling. De kerntaken zijn: het bouwrijp maken van gemeentelijke grond en het in erfpacht uitgeven daarvan; het beheer van onroerend goed en financieel-economische begeleiding en management van ruimtelijke projecten.

Competenties

  • Je hebt een analytisch vermogen;
  • Je beschikt over omgevingsbewustzijn;
  • Je kan samenwerken;
  • Je bent goed in relatiebeheer;
  • Je beschikt over resultaatgerichtheid;
  • Je hebt overtuigingskracht.

Eisen en wensen

  1. Je hebt in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam;
  2. Je geeft in max 1A4 aan waarom jij de meest geschikte kandidaat bent;
  3. Je hebt minimaal 7 jaar recente en aantoonbare werkervaring in alle fases van (maatschappelijk) vastgoed / utiliteitsbouw, waaronder scholen, fietsparkeren, flexwoningen. (o.a. asielopvang);
  4. Je hebt minimaal 7 jaar aantoonbare ervaring met het omgaan met verschillende stakeholders bij een bouwproject, waardoor expertise van betrokken partijen, o.a. spoorse partijen wordt benut. Hierbij vragen we om werkervaring in de utiliteitsbouw;
  5. Je hebt aantoonbare ervaring met het coachend leiding geven aan leden van een projectteam;
  6. Je hebt ervaring met adequaat opereren in een politiek/bestuurlijke omgeving binnen de gemeente Amsterdam;
  7. Je hebt aantoonbare ervaring met het omgaan met complexe omgevingsfactoren en tegenstrijdige belangen. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv en toegelicht te worden in de motivatiebrief;
  8. Je hebt ervaring met werken in een omgeving waarbij de wensen en behoeften van de belanghebbenden centraal staan. Tevens is de kandidaat ook in staat integer te handelen en is zich bewust van de gevoeligheid van informatie van belanghebbenden;
  9. Je hebt aantoonbare ervaring met aanbesteden.
Gesprek

Zsm

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 4.000 tot maximaal € 5.700 bruto per maand op basis van 1 FTE. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.