Vanwege piek en ziek is er behoefte ontstaan aan ondersteuning op operationeel recruitment. Het recruitmentteam bestaat uit adviseurs arbeidsmarkt en recruitment en medewerkers recruitment.
Je organiseert en begeleidt het werving-en-selectieproces voor vast en flexibel inzetbaar personeel. Hierbij zet jij jouw expertise in voor de huidige W&S behoeftes. In overleg met de vacaturehouder bepaal je de wervingsstrategie. Je schrijft wervende vacatureteksten en searcht actief naar geschikte talenten. Je fungeert als aanspreekpunt voor kandidaten tijdens het gehele sollicitatieproces. Met de medewerkers recruitment zoek je afstemming over de publicatie en opvolging van het sollicitatieproces.
Bij inhuuropdrachten adviseer je de aanvrager over rechtmatige inhuur en aanbestedingswetgeving. Je zet je de inhuuropdracht om naar een heldere offerte-uitvraag waarbij je rekening houdt met wetgeving, zoals DBA. Je begeleidt de aanvrager bij de beoordeling van de ontvangen offertes.
Vacaturehouders en aanvragers zijn dankzij jou goed op de hoogte van de voortgang. Is een collega afwezig of te druk? Jij staat klaar om taken over te nemen.
Opdracht omschrijving De juiste medewerker op de juiste plek, een goede candidate experience. Jij draagt hier als operationeel recruiter zorg voor. Vanwege piek en ziek in het team recruitment zoeken we een recruitment adviseur die actief het recruitmentproces gaat begeleiden zowel voor medewerkers in dienst van de provincie Overijssel als voor inhuur van tijdelijk personeel.
Verantwoordelijkheden / Resultaten Je taken en verantwoordelijkheden bestaan onder andere uit:
Het inventariseren van de wervingsbehoeften
Het adviseren van het management vanuit jouw W&S expertise.
Het opstellen van wervende vacatureteksten.
Het begeleiden van de vacature door alle procedurele stappen van het complexe W&S-proces (zowel vast als inhuur)
Het searchen en proactief benaderen van potentiële kandidaten.
Het beoordelen van interne en externe kandidaten op brief/CV’s.
Grip houden op de administratieve verwerking van de vacatures in samenwerking met de medewerker recruitment.
Het inhoudelijk bespreken van inhuuropdrachten. Hierbij gaat het om Meervoudige en Europese aanbestedingen die je samen met aanvrager gereed maakt voor het uitzetten in ons Dynamisch aankoop systeem. Je houdt hierbij relevante wet- en regelgeving in acht en adviseert actief over juiste invulling van deze aanvragen.
We zoeken iemand die vanwege ziekte tijdelijke werk kan opvangen. Je ondersteunt de afdeling dus vooral bij nieuwe wervingsvraagstukken. Het volledig meedraaien in het recruitmentteam of aansluiten bij projecten is daarbij niet aan de orde.
Het team HR team bestaat uit meer dan 20 collega's uit verschillende disciplines (o.a. HR advies, rechtspositie, recruitment en leren & ontwikkelen). Het team is ambitieus en volop ontwikkeling. Samen kijken we hoe we onze dienstverlening verder kunnen uitbouwen en versterken binnen de organisatie.
Het team valt onder de afdeling bedrijfsvoering, een van de 8 afdelingen van Provincie Overijssel. Het werk bij
Bedrijfsvoering is samen te vatten in drie taken: Adviseren, control(eren) en faciliteren. De afdeling zorgt dat de organisatie haar bestuurlijke en uitvoerende processen zo goed en efficiënt mogelijk kan uitvoeren. Hierdoor kunnen collega’s van andere afdelingen zich helemaal richten op de provinciale opgaven.
De afdeling bestaat uit zeven teams: Leiding, Financiën, Backoffice Financiën, HR, Informatie, Faciliteiten en Juridische Zaken.
Maandag 13 mei
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 3.100 tot maximaal € 4.400 bruto per maand op basis van 1 FTE. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.