Digitale Voorzieningen - Functioneel beheerder senior (32-36 uur)

Opdrachtnummer
25745
Opdrachtgever
Gemeente Amsterdam
Datum
27 mei 2024 tot 27 mei 2025
Uren per week
voor 34 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Noord-Holland
Functie type
ICT en IT
Sluitingsdatum
2 mei 2024
Verlengingsopties
Mogelijk maar nog niet bekend

Gemeente Amsterdam

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Amsterdam

Introductie

Voor de Gemeente Amsterdam zijn wij op zoek naar een Digitale Voorzieningen - Functioneel beheerder senior (32-36 uur).

Opdracht inhoud

In de functie van senior functioneel beheerder personele domein verzorg en bestuur je het functioneel beheer van de applicaties binnen het personele domein, in de vorm van expertise, processen en diensten. Zo draag je als senior functioneel beheerder personele domein bij aan de toegevoegde waarde voor de gebruikers en ketenpartners van de gemeente Amsterdam.

Werkzaamheden Dit doe je op een gemiddelde werkdag:

  • Je biedt tweedelijnsondersteuning aan gebruikers bij productieproblemen en –verstoringen;
  • Je neemt van de intermediairrol tussen gebruikers en de ICT afdeling/leveranciers.
  • Je coördineert de functionele wijzigingen van het begin van het proces tot en met de invoering;
  • Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van FAT-testen, ondersteunen van gebruikers bij GAT-testen en het proactief zorgen voor een snel en soepel lopend audit proces.
  • Je neemt deel aan projecten op het gebied van nieuwe of bestaande applicaties en brengt je actief je kennis en ervaring mee in overleggen/bijeenkomsten;
  • Tot slot hou je je bezig met het opstellen van documentatie (testscenario’s, testrapportages en gebruikersinformatie) en het leveren van management- en stuurinformatie.

Organisatie

Gemeentelijke organisatie Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.

De opdrachtgever(s) Je komt werken in het team Functioneel Beheer P (personele domein), binnen de Vakgroep Functioneel Beheer van de Directie Digitale Voorzieningen. Het team bestaat uit circa 17 medewerkers verdeeld over zelforganiserende teams die met elkaar en gebruikmakend van ieders kwaliteit – de onderliggende applicaties beheren en de ketens optimaliseren. De belangrijkste applicaties zijn Mijn P&O, Mijn W&S, ARBO-applicaties en Rooster- en tijdschrijfapplicaties. De werksfeer is open, leergierig en collegiaal.

Competenties

  • Je hebt een analytisch vermogen;
  • Je hebt aandacht voor details;
  • Je beschikt over creativiteit;
  • Je hebt overtuigingskracht;
  • Je beschikt over resultaatgerichtheid;
  • Je hebt overtuigingskracht.

Eisen en wensen

  1. Je hebt in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam;
  2. Je geeft in max 1A4 aan waarom jij de meest geschikte kandidaat bent;
  3. Je beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv;
  4. Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met AFAS op expert niveau;
  5. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare coaching ervaring;
  6. Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met Hr-processen;
  7. Je hebt minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met bouwen van Get en update connectoren van AFAS Sw ( koppelingen);
  8. Je bent BISL3 gecertificeerd;
  9. Je hebt aantoonbare ervaring met Agile methodiek;
  10. Je hebt aantoonbare kennis van gemeentelijke wet en regelgeving PGA.
Gesprek

Zsm

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 3.700 tot maximaal € 5.400 bruto per maand op basis van 1 FTE. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.