Ambtelijk secretaris OR (4 - 6 uur)

Opdrachtnummer
25739
Opdrachtgever
Omgevingsdienst regio Nijmegen
Datum
15 mei 2024 tot 31 december 2024
Uren per week
voor 5 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Gelderland
Functie type
Administratief en Officemanagement, Secretaris en PMO
Sluitingsdatum
3 mei 2024
Verlengingsopties
Ja, 2x 6 maanden.

Omgevingsdienst regio Nijmegen

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Nijmegen

Introductie

Voor de Omgevingsdienst regio Nijmegen zijn wij op zoek naar een Ambtelijk secretaris OR (4 - 6 uur).

Opdracht inhoud

Als ambtelijk secretaris ben jij de expert op het gebied van de WOR. Je houdt ons scherp zodat de medezeggenschap goed en prettig gepositioneerd wordt binnen de organisatie. Je ondersteunt de OR door onder andere de verslaglegging voor vergaderingen en de communicatie te verzorgen.

Jij bent de persoon van rust en het overzicht. Je bent analytisch sterk, kan goed structuur aanbrengen, bent nauwkeurig en kan goed organiseren, ook als het even druk is. Je snapt hoe de hazen lopen en bent sensitief op politiek-bestuurlijk vlak. Integriteit is voor jou belangrijk, je focus ligt op samenwerking en klantgerichtheid. Je bent communicatief sterk en ziet verbindingen tussen verschillende overleggen en informatie en weet dit onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen.

JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN:

  • Notuleren van de vergaderingen (vertrouwelijk) en verzorgen van de verslaglegging;

  • (openbaar) zowel OV als algemene vergadering OR;

  • Opstellen van vergaderschema’s en andere overzichten;

  • Bewaken van gemaakte afspraken, actiepuntenlijsten en besluitenlijsten;

  • Beheren/toegankelijk houden van het archief van de ondernemingsraad en zijn commissies. Op verzoek verzamelen en verstrekken van documentatie en informatie. Dit doe je in afstemming met de secretaris;

  • Bijdragen aan het tot stand komen van het jaarverslag van de OR;

  • Beheren en actualiseren van de informatie over de OR op het intranet, of verzorgen van andere publicaties van de OR ten behoeve van de communicatie met de achterban van de OR ;

  • (Eind)redactie verzorgen van brieven, verslagen en andere door de OR in concept aangeleverde stukken;

  • Bijdragen aan de opstelling van de begroting van de OR en bewaken van het OR-budget.

Organisatie

De OR kent 9 gekozen enthousiaste leden met een zittingsperiode van drie jaar. Zij dragen namens de medewerkers van de ODRN bij aan de verbinding tussen beleid en de uitvoering door de werkvloer. Hierbij zet de OR zich in voor een balans tussen het organisatiebelang en het belang van de werknemers. De OR vergadert wekelijks. Daarnaast is er gemiddeld eenmaal per 6 weken een overlegvergadering (OV) en de voorzitter van de OR overlegt regelmatig met de WOR-bestuurder.

Competenties

  • Je bent nauwkeurig;
  • Je bent integer;
  • Je bent proactief;
  • Je bent communicatief vaardig.

Eisen en wensen

  1. Je hebt ervaring als ambtelijk secretaris/ondersteuner van de OR bij een vergelijkbare organisatie;
  2. Je beschikt over minimaal mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
  3. Je hebt aantoonbare kennis van de WOR;
  4. Je beschikt over minimaal een afgeronde Leergang 1 en 2 Ambtelijk secretaris, je wil graag leergang 3 halen;
  5. Je hebt werkervaring in een administratief, ondersteunende of secretariële functie;
  6. Je beschikt over kennis van Microsoft Teams, Excel en Word is een pre. Optioneel: kennis van Adobe InDesign;
  7. Je bent aantoonbaar administratief onderlegd.
Gesprek

Zsm na sluiting.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.