Business Controller Leefomgeving

Opdrachtnummer
25666
Opdrachtgever
Gemeente Barneveld
Datum
1 juli 2024 tot 31 december 2024
Uren per week
voor 36 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Administratief en Officemanagement, Beleids- en Adviesdiensten
Sluitingsdatum
2 mei 2024
Verlengingsopties
Ja

Gemeente Barneveld

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Barneveld

Introductie

Voor de Gemeente Barneveld zijn wij op zoek naar een Business Controller Leefomgeving.

Opdracht inhoud

Het team Financiën Control en Administraties van gemeente Barneveld is aan het professionaliseren. Om onze dienstverlening naar het aandachtsgebied Leefomgeving verder te verbeteren zijn wij op zoek naar een ervaren Business Controller met voldoende ervaring op het gebied van Vastgoed, Verkeer en bijbehorende investeringen.

Deze businesscontroller krijgt als opdracht om samen met de vaste businesscontroller binnen Leefomgeving de rol als businesspartner vorm te geven, zodat de in de toekomst te werven vaste businesscontroller kan starten met een goed voorbereid pakket aan werkzaamheden.

JOUW HOOFDTAKEN:

  • Het continueren van de klantbediening op Vastgoed, Verkeer;

  • Het neerleggen van een advies inzake de klantbediening van Leefomgeving, waarbij in het advies de verschillende rollen binnen het team Financiën worden meegenomen en waarbij wordt samengewerkt met de vaste businesscontroller binnen Leefomgeving;

  • Zorg dragen voor een goede inrichting van de administratie in Key2Fin met de verantwoordelijke teamleden van Financiën.

Competenties

  • Je bent proactief;
  • Je hebt communicatieve vaardigheden;
  • Je hebt didactisch vermogen;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je bent een teamspeler;
  • Je brengt humor en energie.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over aantoonbaar WO werk- en denkniveau;
  2. Je hebt ervaring met het opleveren van alle P&C producten;
  3. Je beschikt over ruime ervaring met grondexploitaties.
Gesprek

8 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.