Specialist Kinderopvangtoeslagaffaire (28-36 uur)

Opdrachtnummer
25665
Opdrachtgever
Werk en Inkomen Lekstroom
Datum
13 mei 2024 tot 13 november 2024
Uren per week
voor 32 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Administratief en Officemanagement, Juridisch
Sluitingsdatum
29 april 2024
Verlengingsopties
Ja, 2x 1 maand.

Werk en Inkomen Lekstroom

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Nieuwegein

Introductie

Voor de Werk en Inkomen Lekstroom zijn wij op zoek naar een Specialist Kinderopvangtoeslagaffaire (28-36 uur).

Opdracht inhoud

Afhandeling van casussen, van inwoners die gedupeerde zijn van de Kinderopvangtoeslagaffaire. Het werk bestaat uit een uitgebreide inventarisatie van de problematiek. Vervolgens samen met de gedupeerde een plan van aanpak maken, waarbij alle leefgebieden worden betrokken. In samenspraak met de gemeenten werken aan een oplossing, waarbij recht gedaan wordt aan de nasleep en de gevolgen van de toeslagenaffaire. Elke casus vraagt om maatwerk.

Organisatie

Werk en Inkomen Lekstroom (WIL) is de uitvoeringsorganisatie voor werk, inkomen en schuldhulpverlening voor de gemeenten Houten, IJsselstein, Lopik en Nieuwegein. Vanuit het Stadshuis in Nieuwegein en deels ook op locatie werken we met ruim 200 mensen aan het gericht vooruit helpen van onze klanten. Wij bieden inkomensondersteuning en verstrekken uitkeringen waar nodig. Ook stimuleren we mensen om naar vermogen mee te doen in de maatschappij. Bij WIL werken we vanuit een mensgerichte aanpak. Waar mogelijk passen we maatwerk toe binnen de geldende wet- en regelgeving.

Competenties

  • Je hebt empathie;
  • Je hebt analytisch vermogen;
  • Je bent oplossingsgericht;
  • Je bent creatief en kunt buiten de kaders denken;
  • Je kunt netwerken.

Eisen en wensen

  1. Je hebt aantoonbare werkervaring met de problematiek rondom de kinderopvangtoeslagaffaire;
  2. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met de doelgroep die te maken heeft met Multi problematiek;
  3. Je hebt aantoonbare werkervaring met het opstellen van een probleemanalyse;
  4. Je beschikt over minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de afhandeling van de kinderopvangtoeslagaffaire;
  5. Je bent bereid om minimaal 2 dagen per week op locatie te werken.
Gesprek

2 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.