Implementatiemanager Zoetermeerpas (16-24 uur)

Opdrachtnummer
25625
Opdrachtgever
Gemeente Zoetermeer
Datum
13 mei 2024 tot 10 januari 2025
Uren per week
voor 20 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Zuid-Holland
Functie type
ICT en IT, Consultancy
Sluitingsdatum
2 mei 2024
Verlengingsopties
Ja, 2x 8 maanden.

Gemeente Zoetermeer

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Zoetermeer

Introductie

Voor de Gemeente Zoetermeer zijn wij op zoek naar een Implementatiemanager Zoetermeerpas (16-24 uur).

Opdracht inhoud

  • De implementatiemanager is verantwoordelijk voor het opstellen van een implementatieplan;

  • De implementatiemanager zorgt ervoor dat de overgang naar de nieuwe applicatie voor de Zoetermeerpas soepel verloopt en dat de technische en inhoudelijke stappen worden gezet;

  • De implementatiemanager rapporteert aan de projectmanager Zoetermeerpas.

JOUW TAKEN:

  • Aansturen van de leverancier;

  • Maakt in overleg met de leverancier een implementatieplan;

  • Stelt een implementatieteam samen;

  • Voert wekelijks overleg met zijn team en bewaakt de voortgang;

  • Bewaakt de deadlines;

  • Interne coördinatie van de uitvoering van de acties;

  • Rapporteert wekelijks aan de projectmanager;

  • Rapporteert twee wekelijks aan de projectgroep;

  • Signaleert tijdig knelpunten bij de projectmanager;

  • Projectplanning en -beheer.

Organisatie

Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

JOUW AFDELING:

U werkt voor de afdeling Inkomen en Zekerheid bij de eenheid die werkt voor de Zoetermeerpas: de minimapas van de gemeente Zoetermeer. De hoofdtaak van de afdeling bestaat uit de uitvoering van de Participatiewet en het armoedebeleid.

Competenties

  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je hebt goede analytische vaardigheden;
  • Je hebt een verbindende persoonlijkheid;
  • Je bent politiek-bestuurlijk sensitief;
  • Je hebt goede schriftelijke vaardigheden.

Eisen en wensen

  1. Je hebt in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever;
  2. Je beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/manager Implementatie projecten binnen een gemeentelijke instelling, benoem waar dit is opgedaan;
  3. Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare in de afgelopen 5 jaar als projectleider/manager Implementatie projecten binnen het sociaal domein;
  4. Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van bedrijfs-/ bestuurskunde, MER, ICT of organisatie wetenschappen;
  5. Je hebt een afgeronde opleiding/ certificering AGILE of Prince 2 (projectmatig werken).
Gesprek

7 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.