Senior Medewerker Archiefbewerking (24-36 uur)

Opdrachtnummer
25518
Opdrachtgever
Gemeente Utrecht
Datum
6 mei 2024 tot 6 november 2024
Uren per week
voor 30 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Administratief en Officemanagement
Sluitingsdatum
26 april 2024
Verlengingsopties
Mogelijk, maar nog niet bekend.

Gemeente Utrecht

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Utrecht

Introductie

Voor de Gemeente Utrecht zijn wij op zoek naar een Senior Medewerker Archiefbewerking (24-36 uur).

Opdracht inhoud

Als senior medewerker archiefbewerking ondersteun je de afdeling Ontwikkelorganisatie Ruimte (OO Ruimte) bij het uitfaseren van de analoge archieven. Dit doe je door het bewerken en inventariseren van zo'n 40 meter papieren archief. Je hebt ervaring op het gebied van archiefbewerking, zowel in operationele als theoretische zin. Je beoordeelt of dossiers in aanmerking komen voor blijvende bewaring, stelt inventarissen op en signaleert of dossiers in aanmerking komen om bij overbrenging beperkt te worden aan de openbaarheid. Je bent doortastend en kunt zelfstandig werken aan complex en op onderdelen nog ongeorganiseerd/ongestructureerd overheidsarchief.

Organisatie

De Gemeente Utrecht werkt digitaal. Ook de informatiehuishouding is digitaal. Dat betekent echter nog niet dat alle papier de organisatie al uit is. Er zijn nog analoge archieven die moeten worden bewerkt, waarna overbrenging naar Het Utrechts Archief zal plaatsvinden.

Competenties

  • Je bent betrouwbaar, doortastend, proactief in denken en doen, creatief, zelfstandig en accuraat, ook onder tijdsdruk;
  • Je bent prestatie- en resultaatgericht, analytisch en praktisch;
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en hebt goede communicatieve vaardigheden.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau;
  2. Je hebt bij voorkeur een afgeronde hbo-opleiding Archivistiek B of vergelijkbare relevante modules opleiding Archief- of informatiemanagement, aangevuld met aantoonbare praktische ervaringen;
  3. Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een rol als archiefbewerker;
  4. Je hebt inzicht in het functioneren van de gemeentelijke organisaties;
  5. Je hebt ervaring met het bewerken en toegankelijk maken van complex, op onderdelen nog ongeorganiseerd/ongestructureerd overheidsarchief;
  6. Je beschikt over ervaring met het bewerken van archief binnen het fysieke domein is een pré.
Gesprek

6 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.