Adviseur Werving en Selectie (36-40 uur)

Opdrachtnummer
25497
Opdrachtgever
Provincie Utrecht
Datum
6 mei 2024 tot 6 mei 2025
Uren per week
voor 38 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Beleids- en Adviesdiensten, HRM
Sluitingsdatum
26 april 2024
Verlengingsopties
Ja, 2x 3 maanden.

Provincie Utrecht

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Utrecht

Introductie

Voor de Provincie Utrecht zijn wij op zoek naar een Adviseur Werving en Selectie (36-40 uur).

Opdracht inhoud

Samen met de collega adviseurs Werving & Selectie adviseer je het management van de organisatie op het gebied van in- en doorstroom. Voor recruitment is er een richting ingezet. Er is genoeg ruimte om met jouw visie op recruitment mede vorm te geven aan de werkzaamheden. Met jouw kennis van recruitment zorg jij dat voor tijdelijke opdrachten en vacatures de juiste kandidaat wordt gevonden en doorstroom binnen de organisatie soepel verloopt.

  • Je zorgt voor het inzetten van de juiste wervingskanalen om de doelgroep voor jouw vacature te bereiken;

  • Je voert, samen met andere betrokkenen, sollicitatiegesprekken met geselecteerde kandidaten;

  • Je zorgt voor een vlot verloop van indiensttredingen;

  • Je begeleidt het werving & selectieproces tot aan de benoeming (arbeidsvoorwaarden) van de beste kandidaat;

  • Je bent bekend met het werven van tijdelijke inhuur via een DAS-procedure en de daarbij behorende wet- en regelgeving of procedures;

  • Het verwerken van gegevens in het e-HRM systeem behoort ook tot jouw takenpakket. Daarbij word je ondersteund door een medewerker Werving & Selectie.

WIE BEN JIJ:

Je bent een inspirerende collega die enthousiast en gedreven meebouwt aan de positie en het imago van het team HRO en Matchpoint in het bijzonder. Je zoekt de verbinding. Je bent een volwaardig gesprekspartner voor zowel het management als ook voor de kandidaten van verschillende niveaus.

Je kunt goed schakelen tussen de verschillende procedures, hebt gevoel voor verhoudingen en beschikt over organisatiesensitiviteit. Je bent vinding- en initiatiefrijk, klant- en resultaatgericht en je anticipeert op ontwikkelingen. Je bent in staat te overtuigen, werkt planmatig en bent communicatief sterk. Je werkt graag op basis van resultaatafspraken en komt jouw afspraken na.

Organisatie

Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie.

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Competenties

  • Je bent een verbinder;
  • Je bent een stevige gesprekspartner op verschillende niveaus;
  • Je hebt uitstekende communicatieve eigenschappen.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HR/personeelsmanagement;
  2. Je hebt minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur werving en selectie/HR adviseur in de publieke sector;
  3. Je beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met inhuur procedures aan de corporate kant binnen een overheidsorganisatie;
  4. Je hebt aantoonbare kennis van HR/arbeidsvoorwaarden en externe inhuur;
  5. Je beschikt over aantoonbare werkervaring met aangrenzende kennisgebieden, inkoop, externe inhuur en communicatie;
  6. Je bent beschikbaar om minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken;
  7. Je hebt aantoonbare werkervaring met het werven van projectmatige, beleidsmatige functies.
Gesprek

30 april en 1 mei as.

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.