Locatiemanager zwembad Den Hommel

Opdrachtnummer
2490
Opdrachtgever
Gemeente Utrecht
Datum
15 februari 2022 tot 1 mei 2022
Uren per week
voor 36 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Utrecht
Functie type
Interim management
Sluitingsdatum
31 januari 2022
Verlengingsopties
Ja; met opties tot verlenging van 1 maand, met een maximale inleenperiode van 24 maanden

Gemeente Utrecht

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Utrecht

Introductie

Voor de Gemeente Utrecht zijn wij op zoek naar een Locatiemanager zwembad Den Hommel.

Opdracht inhoud

Zwembad den Hommel is 1 van de 4 zwembaden die de gemeente Utrecht in exploitatie heeft. Elk zwembad heeft zijn eigen locatie manager en samen dragen ze zorg voor de Utrechtse zwembaden. Den Hommel bestaat uit 3 baden waarin recreatief gezwommen kan worden, zwemlessen worden gegeven en verenigingsgebruik is.

Verantwoordelijkheden

  • Leidinggeven aan medewerkers van den Hommel
  • Afstemming zoeken met de andere Utrechtse baden
  • Onderhouden van klantcontacten

Eisen en wensen

  1. Je hebt Hbo en/ of Wo werk-denk niveau
  2. Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in het aansturen van een zwembad
  3. Je bent een gedreven locatie manager die de klant hoog in het vaandel heeft
  4. Je hebt een zakelijke inslag
  5. Je bent een echte people manager
Gesprek

in de week van 31 jan

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Overige informatie in verband met Corona  

In verband met de richtlijnen van het RIVM, werken onze collega’s waar mogelijk thuis. Komt de kandidaat in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek in met de kandidaat. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.