Teamcoordinator Facilitaire Services

Opdrachtnummer
2443
Opdrachtgever
Nationale Politie
Datum
14 maart 2022 tot 13 maart 2023
Uren per week
voor 36 uur per week.
Status
Open
Regio
Noord-Brabant
Functie type
Inkoop & Facilitair, Interim management
Sluitingsdatum
28 januari 2022
Verlengingsopties
Ja; maximaal 12 maanden

Nationale Politie

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Eindhoven

Inleiding

Voor de Nationale Politie zijn wij op zoek naar een Teamcoordinator Facilitaire Services.

Opdracht inhoud

Als teamcoördinator ben je een belangrijke schakel in de operationele aansturing van het team en werk je samen met de operationele leiding binnen het politiewerk. Je faciliteert de behoefte van de collega's in de eenheid en draagt daarmee bij aan een geslaagde operationele uitvoering.

Een cruciale taak binnen de ontwikkeling van Facilitaire Services (FS) is een succesvolle borging van de dienstverlening van Facilitymanagement binnen Politie-Nederland en de doorontwikkeling ervan. Daar lever jij vanuit jouw positie een belangrijke bijdrage aan.

Je stuurt ongeveer 25 medewerkers inhoudelijk aan en bevordert hun deskundigheid, professionaliteit en zelfsturing. Je geeft daarbij vertrouwen en ruimte voor eigen ontwikkeling. In afstemming met de teamchef voer je bilaterale- en functioneringsgesprekken. Daarnaast rapporteer je rechtstreeks aan de teamchef en maak je deel uit van het managementteam, dat verder bestaat uit de coördinatoren van de teams Facilitaire Services, Bedrijfsadministratie en Logistiek. Dit vraagt om een goede inhoudelijke samenwerking.

Organisatie

Het Regionaal Facilitair Service Team (RFS) van Oost-Brabant ondersteunt de operatie met facilitaire diensten (zoals schoonmaak, catering, beveiliging), voertuigonderhoud, bij calamiteiten en met huisvestingszaken (coördinatie 1/78 dagelijks en meerjarenonderhoud en beheer van de panden, werkplekken, verhuizingen en projecten). Jij komt te werken bij het Team Facilitaire Service in Den Bosch, dat volop in ontwikkeling is.

Een dynamisch team, waarbij je vanuit diverse invalshoeken (binnen je eigen team, het serviceteam Eindhoven, het logistieke team, Team Bedrijfsadministratie en het daadwerkelijke politiewerk) dagelijks uitgedaagd wordt om de juiste keuzes te maken om het team te laten excelleren. Wij willen samen een goede balans vinden in de uitdagingen die we als team hebben.

Competenties

  • Klantgerichtheid
  • Probleemanalyse
  • Overtuigingskracht
  • Leervermogen
  • Coachen
  • Initiatief
  • Samenwerken

Eisen en wensen

  1. Je hebt een afgeronde hbo-opleiding , waarbij de richting management en/of ficilitair een pré zijn.
  2. Je hebt kennis van projectmanagement (bijvoorbeeld Prince 2).
  3. Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in het aansturen/coördineren van een operationeel team;
  4. Je hebt kennis van huisvestingsvraagstukken (onderhoud/verbouwingen etc.) is een pré.
Gesprek

z.s.m

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 4.400 tot maximaal € 4.800 bruto per maand op basis van 40 uur. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).

Overige informatie in verband met Corona  

In verband met de richtlijnen van het RIVM, werken onze collega’s waar mogelijk thuis. Komt de kandidaat in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek in met de kandidaat. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.