Als medewerker civiele techniek werk je samen met je collega’s op het gebied van technische installaties, civiele kunstwerken, wegverhardingen en nieuwe projecten. Een breed takenpakket binnen een zelf organiserend team. Je draagt bij aan het goed verlopen van de onderhoud- en herinrichtingsprojecten en geeft veel aandacht aan de omgeving.
Je denk na over de beste manier om onderhoud te realiseren met behoud van het afgesproken kwaliteitsniveau - nu én in de toekomst. Hiervoor maak je analyses waarbij je gebruik maakt van de door de databeheerder aangeleverde gegevens. Op basis van deze aangeleverde data, maak je beheerplannen en geef je opdracht voor het maken van bestek en tekeningen. Je stelt meerjaren onderhoudsprogramma’s op. Vanuit jouw expertise toets je ontwerpen en plannen op kwaliteit, financiën en adviseer je over verbeteringen. Naast het technisch voorbereiden van werken zorg je voor de bijbehorende afstemming met verschillende partijen en belanghebbenden. Je maakt (kosten)calculaties, vraagt offertes aan, en adviseert over opdrachtverstrekking. De bewaking van kwaliteit, voortgang en budget zijn aan jou toevertrouwd. Je geeft input voor de ontwikkeling van beleid en het opstellen van het uitvoeringskader. Je bent de vakspecialist met oog voor verbinding. Ook de afstemming met de werkvelden groen en riolering binnen de afdeling krijgt jouw aandacht.
Verantwoordelijkheden
in de week van 7 februari 2022
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Overige informatie in verband met Corona
In verband met de richtlijnen van het RIVM, werken onze collega’s waar mogelijk thuis. Komt de kandidaat in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek in met de kandidaat. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.