Secretaresse Stimulus

Opdrachtnummer
2372
Opdrachtgever
Provincie Noord Brabant
Datum
1 maart 2022 tot 28 februari 2023
Uren per week
voor 32 uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Noord-Brabant
Functie type
Secretaris en PMO
Sluitingsdatum
31 januari 2022
Verlengingsopties
Ja; 2 x 12 maanden

Provincie Noord Brabant

Adres

-

Postcode

-

Plaats

Eindhoven

Introductie

Voor de Provincie Noord Brabant zijn wij op zoek naar een Secretaresse Stimulus.

Opdracht inhoud

Stimulus Programmamanagement is een onderdeel van de provincie Noord-Brabant. Stimulus beheert en faciliteert in opdracht van de Europese Commissie en het Rijk een aantal Europese, nationale en regionale subsidieprogramma’s, voor de provincies Noord-Brabant, Limburg, Zeeland en Vlaanderen. Stimulus fungeert vanuit Eindhoven als het programmasecretariaat van onder andere OP-Zuid, MIT Zuid POP3 Brabant. Wij ondersteunen de Managementautoriteit (MA), de Comités van Toezicht en de Stuurgroepen bij het uitoefenen van hun verantwoordelijkheid.

Stimulus Programmamanagement is een organisatie die projectmatig werkt. Binnen de projectteams werken collega’s nauw samen met externe partners om gestelde doelen te bereiken. Standplaats van Stimulus is Eindhoven.

Je bent een secretaresse met ruime werkervaring die het hoofd Stimulus en verschillende projectteams kan ondersteunen. Je bent iemand waar het hoofd Stimulus van op aan kan en je bent een goede sparringpartner voor project- en programmanagers? Als steun en toeverlaat ben jij in staat om projectinformatie te verzamelen, te ordenen en te beheren.

Voor het hoofd Stimulus ben jij de spin in het web en je weet een goed functioneel netwerk op te bouwen en te onderhouden. Je beschikt over organisatietalent wat je graag inzet om vergaderingen en bijeenkomsten te organiseren. Je verzamelt daarvoor tijdig de agenda-stukken. Je regelt en organiseert al zijn werkzaamheden zodanig, dat hij afspraken kan nakomen en volledig op jou kan vertrouwen.

Als projectondersteuner ben je een belangrijke schakel in het team. Naast reguliere ondersteunerstaken, zoals het inplannen van overleggen of voorbereiden van vergaderingen, lever je een bijdrage aan het verzamelen van informatie. Deze informatie moet adequaat worden geordend zodat collega’s goed beslagen ten ijs komen bij overleggen en andere bijeenkomsten met externe partners. Ook zorg je er actief voor dat dossiers volledig zijn en je zoekt daarvoor contact met collega’s en met externe partijen. Het is belangrijk dat je gemakkelijk contact maakt met anderen.

Je voert de werkzaamheden zelfstandig uit. Je werkt met taken die in outlook ingericht zijn. Hierdoor is het werk goed over te dragen aan een collega op het moment dat jij er zelf niet bent.

Daarnaast verwerk je in een projectvolgsysteem acties in een workflow, in- en uitgaande post zodat de juiste archivering en dossiervorming wordt gewaarborgd. Je beheert projectinformatie van interne en externe betrokkenen en draagt zorg voor een adequate archivering en presentatie van informatie, inclusief het beheer van digitale informatiesystemen (bijv. SharePoint, Teams of SAP).

  • Je organiseert bijeenkomsten en activiteiten (intern en extern) en draagt mede zorg voor de inhoudelijke voorbereiding en verwerking van opbrengsten.
  • Je ondersteunt bij het opstellen van rapportages en overzichten en bij communicatieactiviteiten.
  • Je ontvangt gasten, bent het eerste aanspreekpunt en je bent verantwoordelijk voor een aantal facilitaire zaken in het kantoor.
  • Je ontvangt centraal de binnenkomende telefonische oproepen.
  • Ook ben je betrokken bij personele zaken en zorgt daarbij voor kleine attenties of attendeert hoofd Stimulus en/of de H-manager hierop.

Eisen en wensen

  1. Je beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding. Dit blijkt uit het CV.
  2. Je beschikt over 3 jaar werkervaring bij een overheidsorganisatie. Dit blijkt uit het CV.
  3. Je beschikt over minimaal 6 jaar werkervaring in soortgelijke functie op het gebied van: representatie en organisatie van bijeenkomsten, archivering , verslaglegging correspondentie en automatisering systemen. Dit blijkt uit het CV
  4. Je hebt uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden en ruime kennis en ervaring op het gebied van automatisering, zoals Excel, Outlook, Sharepoint etc. en je maakt je nieuwe systemen, zoals Dynamics 365 Business Central (voorheen Navision) snel eigen. Dit blijkt uit het CV.
Gesprek

2e week van februari

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.

Overige informatie in verband met Corona  

In verband met de richtlijnen van het RIVM, werken onze collega’s waar mogelijk thuis. Komt de kandidaat in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek in met de kandidaat. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.