De functioneel beheerder TOPdesk zorgt voor de juiste de inrichting van TOPdesk, zodanig dat de ITIL-beheerprocessen hierin beter worden ondersteund en er duidelijke en adequate informatie kan worden uitgewisseld met andere platformen. Dit betreft name de processen Incident management, Problem management, Change management en Asset management. Ook de opzet en inrichting van de Selfserviceportal maakt onderdeel van beheer, om beter aan te sluiten op de wensen en de belevingswereld van onze gebruikers.
JE TAKEN ZIJN:
Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden zorgt voor veilige dijken, schoon water en droge voeten in het zuidelijk deel van de provincie Utrecht en een klein deel van Zuid-Holland. Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden is één van de 21 waterschappen in Nederland. Het waterschap is, net als een gemeente, een lokale overheid. Het Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden (HDSR) bestaat uit een algemeen bestuur, een college van Dijkgraaf en Hoogheemraden en meer dan 900 medewerkers.
Ons waterschap is bezig met een aantal grote opgaven waar onder andere de Digitale Transformatie. Dit vereist een IT Dienstverlening die betrouwbaar, veilig en flexibel is ingericht, zodat het gereed is om aan de huidige en toekomstige eisen en wensen van het Waterschap te kunnen voldoen.
De opdracht voer je uit in het team Service Desk, wat onderdeel is van de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (I&A). Met I&A maken we een inspirerende ontwikkeling door. Centraal daarin staan verbetering van de dienstverlening, beter aansluiten bij de behoeften van de organisatie, professionalisering en wendbaarheid op basis van Agile werken. Vanuit de afdeling vervullen we een voortrekkersrol in de Digitale Transformatie voor de gehele HDSR-organisatie. Daarnaast hebben we doorlopend oog voor het op orde brengen en houden van de basis, met focus op beveiliging en continuïteit. Kortom, een veelzijdige en dynamische werkomgeving.
De afdeling I&A bestaat uit circa 80 medewerkers verdeeld over de teams Informatiemanagement en Automatisering. Het team Service Desk is onderdeel van Team Automatisering samen met de andere teams Modern Workplace en IT Infrastructuur. Een betrouwbare, beschikbare, veilige en flexibele IT Dienstverlening voor HDSR is ons streven. TOPDesk is hier een groot basis onderdeel van!
8 augustus as.
Overige informatie
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Een indicatie van je uurtarief voor deze opdracht zien wij graag in je reactie op deze opdracht. ZP&co werkt in opdracht van de externe opdrachtgevers met uurtarieven inclusief reis en verblijfkosten, exclusief BTW.
Indien je geen ZZP'er bent kun je ook reageren. Wij bieden je dan, voor de periode van de opdracht, een marktconform salaris.
Nadere informatie verkrijgbaar bij team ZP&co 085 – 487 85 00. ZP&co is een bemiddelingsorganisatie/coöperatie voor ZZP’ers met een HBO+ werk-denkniveau. Wij hebben geen winstdoelstelling. Jij als Zelfstandig Professional staat centraal in onze coöperatie. Doe mee en word lid. Bedrijven die op zoek zijn naar ZZP’ers. Wij hebben ze. Meld uw vacature aan op ons administratie zp@jong-en-ko.nl. Met een achterban van ruim 14.000 ZZP’ers heeft de coöperatie altijd een oplossing.
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.