Projectmanager realisatie kiosken Belgieplein en Ecuplein

10651
Opdrachtnummer
10651
Opdrachtgever
Gemeente Amsterdam
Datum
1 februari 2023 tot 31 januari 2024
Uren per week
voor 16 Uur per week.
Status
Gesloten
Regio
Noord-Holland
Functie type
Projectmanagement, Sociaal Maatschappelijk Domein, Horeca en Toerisme
Sluitingsdatum
10 januari 2023
Verlengingsopties
Ja
Opdracht type input
Detachering

Gemeente Amsterdam

Address with nr

-

Postcode

-

Plaats

Amsterdam

Introductie
Voor de Gemeente Amsterdam zijn wij op zoek naar een Projectmanager realisatie kiosken Belgieplein en Ecuplein.
Opdracht inhoud

Het ontwikkelen van twee nieuwe kiosken t.b.v. daghoreca in het gebied De Aker, Sloten en Nieuw-Sloten, waarvan 1 op het Belgieplein en 1 op het Ecuplein. Tevens de begeleiding van het verplaatsen van een bestaande staanplaats (bloemenstal) op het Belgieplein naar een bloemenkiosk.

  • De projectmanager is verantwoordelijk voor juridisch-planologisch mogelijk maken van de ontwikkelingen, het opstellen van tenderdocumenten t.b.v. tenderprocedure en bestuurlijke besluitvorming en ambtelijke afstemming.

  • De projectmanager is verantwoordelijk voor het leveren van documentatie voor de P&C cyclus, zoals voortgangsrapportages en financiële rapportages.

  • De projectmanager is het directe aanspreekpunt voor alle externe partijen van het project. De projectmanager is tevens verantwoordelijk voor het financieel management.

  • De projectmanager rapporteert regelmatig over de voortgang van het project, de beheersing, de aanpak en legt voor de opdrachtgever relevante besluiten expliciet voor.

Werkzaamheden

  • Afstemming met diverse afdelingen binnen de gemeente Amsterdam (Gebiedsteam DASNS, G&O, R&D, Vastgoed, Inkoop & Economie);

  • Tenderen/ selectie bedrijf voor bouw & exploitatie van beide kiosken;

  • Begeleiden proces na selectie, resulterend in een omgevingsvergunning en uiteindelijk de bouw van een kiosk;

  • Afstemmen met ondernemers en bewoners;

  • Begeleiden proces 'van standplaats naar kiosk' t.b.v. de bloemenkiosk;

  • Een programma van eisen opstellen;

  • Nadere detaillering van de bestemmingsplan eisen;

  • Bestuurlijke besluitvorming;

  • Fungeren als direct aanspreekpunt voor interne en externe stakeholders.

Organisatie

De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/

De opdrachtgever(s)

De werklocatie is tijdelijk Kingsfordweg 151 Amsterdam. De gemeente Amsterdam wil een diverse en inclusieve organisatie zijn. Een organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers gebruikt om betere resultaten te halen voor de stad. Talent als basis, diversiteit als kracht. We streven ernaar dat het personeelsbestand een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam met al haar aanwezige verschillen. Stadsdeel Nieuw-West is een van de 7 stadsdelen van de gemeente Amsterdam, ook wel het ''groene stadsdeel'' genoemd, met een eigen politiek bestuur. De Gebiedspool Nieuw-West is een onderdeel van het gebiedsgericht werken in stadsdeel Nieuw-West en levert expertise en capaciteit voor de uitvoering van gebiedsplannen, uitvoeringsplannen, programma's en projecten in het stadsdeel.

Eisen en wensen

  1. Je hebt in de afgelopen 2 jaar geen ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam;
  2. Je cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4'tjes groot;
  3. Je beschikt over een hbo werk- en denkniveau;`
  4. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager of in een vergelijkbare functie binnen een 4G gemeente;
  5. Je hebt kennis en affiniteit met vastgoed, juridisch & planologische onderwerpen en kennis van economische voorzieningen;
  6. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager of in een vergelijkbare functie binnen de gemeente Amsterdam ( werkervaring met de afdelingen G&O en R&D);
  7. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager of in een vergelijkbare functie binnen een stadsdeel, bij voorkeur binnen stadsdeel Nieuw-West.
Gesprek

Tussen 31 januari en 6 februari

Overige informatie

Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.

Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 3.700 tot maximaal € 5.500 bruto per maand op basis van 40 uur. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).

Overige informatie in verband met Corona  
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.