Om te komen tot excellente parkeerproducten, handhaving van die producten en een bereikbare hoofdstad, is een gestroomlijnde samenwerking binnen en buiten de gemeente Amsterdam cruciaal. Als assetmanager parkeerautomaten ben je onderdeel van het team Straatparkeren. Jij beheert het subcontract beheer parkeerautomaten met onze handhavende partner. Hiervoor schakel je waar nodig met de contractbeheerder parkeerhandhaving.
Werkzaamheden Je bent verantwoordelijk voor het optimaal beheer en onderhoud van het areaal parkeerautomaten in de openbare ruimte van Amsterdam. Je geeft vorm en uitvoering aan het beleid door het areaal te beheren met groot- en structureel onderhoud. Hiermee lever jij een belangrijke bijdrage om de stad optimaal bereikbaar te houden voor iedereen die hier wil parkeren en hen optimale service te bieden. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de gehele cyclus van assetmanagement: beleidskaders voor optimaal beheer, gegevensbeheer, de monitoring en inspecties van de parkeerautomaten. Je ziet toe op de programmering/planning en de uitvoering van projecten. Je definieert en organiseert hierbij het totale proces en stuurt zo nodig bij. Samen met het team communicatie informeer jij onze klanten waar nodig over wijzigingen van het parkeerbeleid middels communicatie op de parkeerautomaten en borden in de openbare ruimte.
Je kunt je voorstellen dat het thema parkeren een belangrijk rol speelt in de bereik- en leefbaarheid van onze stad. Onze directie Parkeren streeft naar een bereikbare stad met excellente parkeervoorzieningen. Jij gaat aan de slag bij de afdeling Straatparkeren, dat met name verantwoordelijk is voor de fiscale handhaving. Hier werk je samen met 23 collega's; van een contractbeheerder tot (senior) adviseurs en functioneel beheerders. Wat ons kenmerkt? Vakbekwaamheid, behulpzaamheid en collegialiteit. We zijn altijd bereid elkaar te helpen, betrekken elkaar bij vraagstukken en vinden het belangrijk om kennis te delen.
z.s.m.
Overige informatie
Start datum is een indicatie.
Daarom zijn we benieuwd naar wie jij bent! Reageer via de onderstaande button op deze opdracht. Nog geen profiel? Deze maak je heel makkelijk en snel aan. Nadat jij je interesse kenbaar hebt gemaakt zullen wij contact met je opnemen. Ten aanzien van referenties vragen wij: naam, bedrijf en telefoonnummer. Je wordt beoordeeld op zowel eisen als wensen. Wanneer er niet wordt voldaan aan een eis, komt je niet in aanmerking voor de opdracht (knock-out). Daarnaast wordt er beoordeeld op diverse wensen. In je aanbieding moeten eisen en wensen plus de mate waarin hieraan voldaan wordt expliciet benoemd worden. Heb je over deze opdracht of andere opdrachten vragen? Neem dan contact op via 085 – 487 85 00 of zp@jong-en-ko.nl of vul het contact formulier in.
Deze opdracht is een niet specifieke zzp opdracht. Informeer naar de mogelijkheden.
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Voor de periode van de opdracht gaan wij met u een tijdelijk dienstverband aan. Salarisindicatie € 4.100 tot maximaal € 6.500 bruto per maand op basis van 40 uur. (afhankelijk van leeftijd en ervaring).
Overige informatie in verband met Corona
Kom je in aanmerking voor een interview, dan plant de opdrachtgever een gesprek met je in. Het gesprek zal ofwel op locatie ofwel online plaatsvinden. Er zal tijdig contact worden opgenomen om de instructies hiervoor door te nemen.